• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403040503118
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان:

صیانت از آرای مردم یکی از مهمترین وظایف ستادهای انتخاباتی است

صیانت از آرای مردم یکی از مهمترین وظایف ستادهای انتخاباتی است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه فراهم آوردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند زیرا مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات عامل اقتدار و پیشرفت کشور است.

محمد کرمی امروز سه شنبه در جریان دیدار با رییس کل دادگستری استان با تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها به صورت ویژه مسائل و مشکلات احتمالی مربوط به انتخابات را رصد و در اولین فرصت ممکن موانع موجود را برطرف کنند تا مردم برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای با هیچ گونه مشکل و کمبودی مواجه نشوند.

 وی بیان داشت: جلسات لازم در ستادهای شهرستانی و ستاد انتخابات استان برگزار و راهکار ها و اقدامات اجرایی مورد نیاز انجام شده است.

کرمی ادامه داد: آموزشهای لازم در راستای برگزاری انتخابات بهتر نیز از سوی کارشناسان امر ارائه شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: کمبودها و مشکلات مربوط به مجموعه نیروی انسانی و فناوری بررسی شود تا روز انتخابات هیچ گونه کمبودی احساس نشود.

کرمی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت: با رصد رسانه‌های بیگانه می‌توان برنامه‌ریزی بیگانگان را برای دخالت در انتخابات مشاهده کرد که با تمام توان سعی در کاهش مشارکت مردم دارند.

وی تاکید کرد: صیانت از آرای مردم یکی از مهمترین وظایف ستادهای انتخاباتی می‌باشد.

استاندار افزود: ستادهای اجرایی و افراد برگزار کننده انتخابات که در شعب اخذ رای مستقر هستند نسبت به انجام وظایف خود توجیه شوند.

کرمی بیان داشت: امکانات و تجهیزات لازم نیز بررسی شود تا هیچ کدام از شعب اخذ رأی مستقر در سراسر استان در روز انتخابات با مشکل یا کمبودی مواجه نباشند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها اجرایی نیز برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات پای کار هستند تا انتخابات به نحو احسن برگزار شود.

استاندار با تاکید بر اهمیت حضور و مشارکت مردمی گفت: یکی از وظایف ستاد انتخابات تشویق مردم برای حضور و مشارکت گسترده  پای صندوق‌های رای می‌باشد.

کرمی بیان داشت: قرارگاه جهاد تبیین با هدف روشنگری و حماسه حضور پرشور در انتخابات در تمام شهرستان‌های استان برگزار گردیده است.

وی افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان مردمی فهیم و آگاهی هستند که همیشه پای صندوق‌ها حضور داشته و کاندیدای اصلح را انتخاب می‌کنند.

 استاندار با اشاره به وظایف دستگاه‌های نظارتی گفت: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی وظایف مهمی را بر عهده دارند.

کرمی بیان داشت: علاوه بر انتخابات همدلی و هماهنگی و در کنار هم بودن برای رسیدن به هدف مشترک نیز دارای اهمیت است و یقینا بدانید که خداوند متعال به همراهی، همدلی و هماهنگی نیز برکت می‌دهد.

وی به موضوع برگزاری مراسم اربعین شهدای اردیبهشت اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور شهید سه بار به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد که در سفر اول با حضور در شهرستان چابهار و مناطق اطراف، ایرانشهر، زابل و زاهدان به بررسی مشکلات مردم و منطقه پرداخت.

استاندار ادامه داد: سفر دوم ایشان با هدف دیدار با رئیس جمهور پاکستان در پیشین و برنامه‌های اقتصادی دو کشور برگزار شد.

وی گفت: رئیس جمهور شهید در سیل جنوب استان در راستای بازرسی میدانی و همدردی با مردم سیل زده در منطقه دشتیاری حضور پیدا کردند.

 استاندار تاکید کرد: تجلیل از مقام شامخ شهدا و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت با کار و تلاش مضاعف امکانپذیر است و هر شهید والامقامی که از جمع ما می‌رود بار مسئولیت ما بیشتر می‌شود و بنابراین باید مسئولان پای کار بوده و حضور گسترده  در میدان جهاد داشته باشند.

کرمی در پایان گفت: اکنون مسئله ما انقلاب اسلامی و اسلام عزیز است و بعد از واقعه شهادت رئیس جمهور عزیزمان با تمام توان کارها و پروژه ها در حال انجام می‌باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha