• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403040603297
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان:

‌برای مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکت کنیم

‌برای مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری مشارکت کنیم

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حضور حداکثری و هوشمندانه، اصل اساسی و تحول آفرین انتخابات است، گفت: انتخابات این دوره نسبت به دوره گذشته متفاوت بوده، باید به رئیس جمهوری رای دهیم که در مسیر حکمرانی انقلابی حرکت و تابع رهبر معظم انقلاب و خادم بی منت مردم باشد.

ابوالفضل توسلی شامگاه سه شنبه ۵ تیر در نشست جهاد تبیین که با محوریت انتخابات و ویژه دانشجویان در محل دانشگاه پیام نور مرکز ایرانشهر برگزار شد، بیان کرد: مطالبه‌گری در حوزه‌های مختلف و تحرک‌ بخشی و امیدآفرینی، از جمله ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که در بدنه دانشجویی وجود دارد.

وی افزود: دانشجویان با روحیه نشاط و شادابی که دارند، می‌توانند ایجاد کننده شرایط مطلوب باشند بنابراین باید در عرصه مطالبه گری گام بردارند ما نیز از آنان حمایت خواهیم کرد؛ چرا که باید با مطالبه‌گری و تعامل با مدیران دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت انجمن‌ها و تشکل‌ها بتوانیم با کمک و مشارکت شما، گام‌های بیشتری در راستای اهداف دانشگاه و تعالی فرهنگی دانشجویان برداریم.

 رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی در دستور کار است این اقدام را مانع مهاجرت نیروی انسانی و قشر تحصیلکرده به سایر استان‌ها دانست و گفت: جذب دانشجو و ایجاد رشته های پرمخاطب متناسب با نیاز هر شهرستان در مراکز ۱۰‌گانه این دانشگاه رشد قابل توجهی داشته است.

وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به علت سطح گستردگی سیستان و بلوچستان یکی از دانشگاه‌های موثر در بحث جذب اشتغال بوده و بیش از ۶۰ درصد محصلان این دانشگاه در ادارات دولتی جذب شده‌اند.

توسلی با بیان اینکه همه باید برای مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تلاش کنیم، افزود: حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات مایه اقتدار، تحول در مدیریت، وحدت امت اسلامی و مانع از تعرض دشمن است، بنابراین هر کسی که به انقلاب اسلامی و راه شهید رئیسی علاقه‌مند است، صبح انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر خواهد شد.

وی با بیان اینکه جوان نخبه دانشگاهی باید به دنبال تحول‌خواهی و ایفای نقش در کشور و جامعه باشد، ادامه داد: باید مسئولان و متولیان امر از ظرفیت نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده دانشگاهی در پیشبرد اهداف استفاده کنند، تحقق این امر ملزم به حضورپرشور و آگاهانه در روز انتخابات است که بتوانیم با انتخاب فرد اصلح و در تراز رئیس جمهور شهید دولتی مردمی، قدرتمند و قوی برگزینیم.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان اظهار کرد: فارغ از این که چه کسی رئیس‌جمهور شود، مهم‌ترین دستاورد انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیرماه جاری سربلندی و سرافرازی مردم ایران اسلامی و ناامیدی دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

‌در این جلسه، دبیران کانون‌ها و انجمن‌های شرکت کننده و دانشجویان، با طرح دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرهای خود، به ارائه پیشنهادهایی برای بهبود فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha