• شنبه / ۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403040905980
  • خبرنگار : 71145

وزیر خارجه لبنان خواستار همبستگی کشورهای جهان با این کشور شد

وزیر خارجه لبنان خواستار همبستگی کشورهای جهان با این کشور شد

وزیر خارجه لبنان از کشورها خواست به جای ترساندن اتباع خود برای سفر به این کشور، با لبنانی‌ها در برابر تهدیدات رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالله بو حبیب، وزیر امور خارجه لبنان از کشورهایی که به اتباع خود درخصوص سفر به لبنان هشدار می‌دهند یا خواستار خروج آنها از این کشور هستند، درخواست کرد به جای هشدار به شهروندان خود با لبنان اعلام همبستگی کنند.

به گزارش بلومبرگ، عبدالله بو حبیب اعلام کرد: بیانیه‌های هشداردهنده درباره سفر به لبنان که از سوی بسیاری از کشورها اعلام می‌شود، نگرانی و فشار روانی را بر لبنانی‌ها افزایش می‌دهد و ما خواستار آن هستیم که کشورها به جای این گونه اظهار نظرها با لبنان اعلام همبستگی کنند.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه لبنان، بو حبیب در پی تهدیدهای مستمر رژیم صهیونیستی علیه لبنان، از دیگر کشورها درخواست کرد در برابر این کارزار سیستماتیک روانی ایستادگی کنند و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود را برای فشار به رژیم صهیونیستی و متوقف کردن تجاوزات نظامی این رژیم و پافشاری بر امنیت و ثبات لبنان و تمامیت ارضی آن افزایش دهند.

طبق گزارش میدل ایست نیوز در همین زمینه وزیر خارجه لبنان با همتایان بحرینی و اردنی خود گفت‌وگوهایی انجام داد و خواستار همبستگی آنان با لبنان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۰۹ ۱۶:۴۸

بحرین و اردن دو کشوری ایست یا بهتر بگم دو دولتیست که تا به الان از رژیم جعلی اسرائیل حمایت کرده وشاید در هزینه جنگ رژیم جعلی فعلان مخفیانه شرکت خواهند کرد

avatar
دیروز ۱۶:۰۶

ای بوحبیب خدای را پاس بدار.اقوام سرزمین پارس باشما هستند.

avatar
دیروز ۱۷:۵۱

ایران قرص و محکم پشتتان ایستاده است و از حیثیت امپراطوری پارسی خود دفاع خوادهد کرد

avatar
امروز ۰۲:۵۳

بجزایران وکشورهایی که ایران چراغ سبز داده است هیچ دولت وکشوری توان مقابله با اشغالگران صهیونیست راندارند خداقوت ایران اسلامی ودولت جمهوری اسلامی ایران زنده بادسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و نیروهای مسلح ایران