• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403040805261
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

امام جمعه زاهدان بیان کرد: ادامه مسیر عزت و افتخار انقلاب اسلامی با حضور پر شور در انتخابات

امام جمعه زاهدان بیان کرد: ادامه مسیر عزت و افتخار انقلاب اسلامی با حضور پر شور در انتخابات

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان و نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اگر بخواهیم مسیر عزت و افتخار انقلاب اسلامی را دنبال کنیم باید حضوری پر شور در انتخابات داشته و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

آیت‌الله مصطفی محامی در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان افزود: ما نیازمند رئیس جمهور و دولتمردان دریا دل هستیم تا با اتکا به خداوند متعال بتوانند پای کار انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ما بایستند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: سه شنبه ۱۲ تیرماه سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ما و شهادت ۲۹۰ سرنشین در سال۱۳۶۷ است و به همین مناسبت ششم تا دوازدهم تیرماه را به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کرده‌اند.

امام جمعه‌ زاهدان تصریح کرد: دست آمریکا به جنایت‌های فراوانی آلوده است و این ایام روزهای جنایت آن‌هاست، شش تیرماه سالروز ترور مقام معظم رهبری، هفت تیر بمب‌گذاری در حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن، هشتم تیر سالروز ترور شهید کچویی رئیس زندان اوین و بمباران شیمیایی سردشت، یازدهم تیر ترور و شهادت شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی و دوازدهم تیر شلیک موشک به هواپیمای مسافربری را داریم که همه این جنایات توسط دولتی انجام می‌گیرد که مدعی حقوق بشر است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در روز انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و ما در طول زندگی همواره مواجه با انتخاب هستیم و خداوند انسان را موجودی انتخابگر آفریده و مسئولیت ما هم در محدوده اختیار و انتخاب ماست.

آیت‌الله محامی گفت: انسان برای انتخاب خوب نیازمند علم و عقل است و اگر این دو نباشد و اطلاع درست از مسئله نداشته باشد نمی‌تواند مسئله را حل کند و البته غیر از عقل و فهم،  قدرت تجزیه و تحلیل هم لازم است چرا که اگر اطلاع غلط باشد تصمیم گیری درست نخواهد بود و اگر قدرت تجزیه تحلیل ناقص باشد باز هم  تصمیم‌گیری درستی نخواهیم داشت و حتی اگر قدرت تصمیم گیری، عقل و قدرت تجزیه و تحلیل کامل باشد اما عقل حاکم بر مملکت وجودی ما نباشد باز هم نمی‌توانیم تصمیم درست بگیریم.

وی اضافه کرد: اگر برخوردار از این ویژگی‌ها باشیم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت و فرد اصلح را انتخاب می‌کنیم و باید برای رسیدن به این فرد اصلح اطلاعات و قدرت تجزیه و تحلیل خود را تکمیل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha