• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403040503249
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

عصر جدید در پرسپولیس/ ۵ ستاره‌ای که از عربستان می‌روند

عصر جدید در پرسپولیس/ ۵ ستاره‌ای که از عربستان می‌روند

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش ایسنا،  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

بعد از مذاکراتی که باشگاه پرسپولیس با مرتضی پورعلی‌گنجی انجام داد، در نهایت قرارداد این بازیکن برای دو فصل دیگر تمدید شد.

شاهکار مردان رانگنیک در برلین/ اتریش صدرنشین گروه D شد

اتریش با برتری برابر هلند به عنوان تیم اول گروه چهارم راهی دور یک هشتم‌نهایی یورو ۲۰۲۴ شد.

 پرونده گروه D یورو ۲۰۲۴ با برگزاری دو دیدار بسته شد. در یکی از بازی‌های دور پایانی این گروه دو تیم اتریش و هلند در برلین برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری سه بر دوی اتریشی‌ها پایان یافت.

بازدید تاج از ورزشگاه تختی برای بررسی میزبانی از لیگ برتر فوتبال

رییس فدراسیون فوتبال وضعیت ورزشگاه تختی تهران را برای میزبانی از لیگ برتر برررسی می‌کند.

 سید امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه‌ تختی برای میزبانی از لیگ برتر اظهار کرد: قرار است فردا (چهارشنبه) مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال و اعضای ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها در ورزشگاه تختی حضور یافته و شرایط این ورزشگاه را برای میزبانی از فصل جدید لیگ برتر بررسی کنند.

شمشیربازی ایران حریف کره‌جنوبی نشد/ سابریست‌ها نقره گرفتند

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در فینال تیمی قهرمانی آسیا در کویت شکست خورد و به مدال نقره رسید.  فینال مسابقات شمشیربازی سابر قهرمانی آسیا در کویت در بخش تیمی برگزار شد و تیم ایران موفق به گرفتن مدال طلا نشد.  

تیم ملی سابر ایران با کره جنوبی، قهرمان المپیک توکیو رقابت کرد و در پایان با نتیجه ۴۵ بر ۲۶ شکست خورد و به مدال نقره رسید.  

خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس شد

باشگاه پرسپولیس پس از مذاکره با گزینه‌های مختلف در نهایت با مربی اسپانیایی قرارداد امضا کرد تا روی‌ نیمکت این تیم بنشیند.

به گزارش ایسنا، پس از جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس، مدیران این باشگاه مذاکراتی را با گزینه‌های خارجی متعدد انجام دادند و در نهایت با خوان کارلوس گاریدو بستن به توافق نهایی رسیدند و قرارداد امضا کردند.

گاریدو: افتخار می‌کنم که سرمربی پرسپولیس هستم

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی جدید پرسپولیس با انتشار یک ویدیو خطاب به هواداران این تیم گفت: افتخار می‌کنم که سرمربی تیم شما باشم. شما باشگاه بزرگی هستید و بازیکنان و تیم بزرگی دارید. نهایت تلاشم را انجام می‌دهم که شما به تیمتان افتخار کنید. ما همیشه برای کسب جام می‌جنگیم. خوشحالم که کنار شما هستم و تلاش می‌کنم که در کنار هم فصل موفقی داشته باشیم.

ویدیوکست «یورو ۲۴» با ایسنا/ قسمت یازدهم: سقوط کروات‌ها از آسمان لاجوردی

یازدهمین قسمت ویدئوکست «یورو ۲۴» به بررسی دیدارهای اسپانیا-آلبانی و ایتالیا-کرواسی پرداخته است؛ شبی که در آن کرواسی تنها چند ثانیه با صعود به مرحله حذفی از گروه مرگ فاصله داشت اما گل لحظه آخری لاجوردی‌پوشان روزگار این تیم را سیاه کرد.

قلم قرمز عربستانی‌ها روی ۵ ستاره بزرگ

۵ بازیکن بزرگ و سرشناس که در تابستان سال قبل راهی لیگ عربستان شدند در تابستان مجبور به ترک این کشور هستند.

لیگ عربستان در یکی دو سال اخیر کاملا متحول شده است به طوری که تیم‌های بزرگ فوتبال این کشور با همکاری صندوق سرمایه‌گذاری این کشور ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان را با رقم‌های سرسام آور در تابستان سال قبل جذب کردند.

۳۰ روز تا المپیک/ یک گام تا رکوردشکنی زنان ایران

تنها ۳۰ روز دیگر تا آغاز رسمی سی‌وسومین دوباره بازی‌های المپیک باقی مانده و تعداد ورزشکاران کاروان ایران فعلا به ۳۷ نفر رسیده است.

 به گزارش ایسنا، تنها یک ماه دیگر تا آغاز بازی‌های المپیک پاریس باقی مانده است. تعداد ورزشکاران ایران در این فاصله ۳۰ روزه، ۳۷ نفر هستند اما همچنان امیدوار هستیم این تعداد به بیش از عدد ۴۰ برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha