• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403040704302
  • خبرنگار : 50228

/گزارش/

ورزشی‌های ‌خوزستان، آماده خلق حماسه

ورزشی‌های ‌خوزستان، آماده خلق حماسه

ایسنا/خوزستان جامعه ورزش و جوانان خوزستان با یک مطالبه مشترک آماده حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است و پشتوانه نظام وجود مردم است، مردمی که اکنون در آستانه یک روز مهم یعنی هشتم تیرماه انتخابات ریاست جمهوری هستند. مردمی که بی شک بیش از قبل بر این مهم باور دارند که خود تعیین کننده سرنوشت شان هستند.

به گزارش ایسنا، از آن جا که مردم به ویژه جوانان بر این باور هستند که آینده روشن متعلق به خودشان است، مطمئنا  به خوبی نیز می دانند حضور پرشور و با مشارکت بالای آن‌ها در انتخابات در تعیین سرنوشتشان مؤثر است. جامعه ورزش و جوانان خوزستان نیز خود را مستثنی از این مهم ندانسته و طی روزهای گذشته بارها اعلام کرده است آماده خلق حماسه دیگر این بار در یک پدیده سیاسی مهم به نام انتخابات است.

این انتخابات فرصتی برای نشان دادن حضور پرشور و مسئولانه ملت شریف ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و مطمئنا یک روز به یادماندنی دیگر در دفتر زرین ایران اسلامی ثبت خواهد شد.

در همین راستا ایسنا پای صحبت چند تن از عضای ورزش خوزستان نشسته است که در ادامه آن را می‌خوانید.

به تبعیت از سیاست‌های کلی نظام و رهبری در انتخابات شرکت کنیم

کامیاب نایب رییس بانوان هیات جودو خوزستان، اظهارکرد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش زنان باید برای ساختن ایرانی آباد دست به دست هم دهیم و به تبعیت از سیاست‌های کلی نظام و رهبری در این انتخابات شرکت کنیم. از بانوان تاریخ ساز ورزش و بانوان ورزشکار به همراه با سایر اقشار دعوت می کنم، با شور و اشتیاق در این انتخابات شرکت کنند.

او افزود: از آنجایی که ورزش در سلامت جامعه تاثیر بسزایی دارد، از رئیس جمهور منتخب درخواست دارم به ورزش بانوان اهمیت بیشتری داده شود و تغییراتی در زیرساخت‌های ورزش بانوان صورت بگیرد و نیز اماکن ورزشی بیشتری در اختیار بانوان قرار داده شود. به امید پیشرفت روزافزون بانوان ورزشکار کشور.

رییس جمهور منتخب دیدگاه متفاوتی نسبت به ورزش داشته باشد

همچنین عصاره رییس هیات قایقرانی خوزستان به ایسنا گفت: هشتم تیر باید حماسه بزرگی را در تاریخ کشور رقم بزنیم و آن هم حضور پرشور با مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری است.

او عنوان کرد: امید داریم رئیس جمهوری که توسط مردم غیور و فهیم کشورمان انتخاب می‌شود، نسبت به جامعه ورزش یک دیدگاه متفاوت داشته باشد، همانطور که شهید رئیسی عزیز این مسئولیت را داشتند و به تمام جوامع کشور و اقشار علی الخصوص ورزشکاران و ورزش نگاه ویژه داشتند. امیدوارم راه شهید عزیز ادامه داشته باشد و فردی که صاحب این کرسی می‌شود بتواند حمایت‌های بی‌دریغ از ورزش و ورزشکاران در سطح کشور، ملی و المپیک داشته باشد.

هر برگه رای در حقیقت رای به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است

همچنین آرزو حاجیان نایب رئیس هیات نابینایان و کم‌بینایان استان خوزستان و مربی تیم ملی گلبال ایران، اظهارکرد: روز جمعه هر برگه رای که به صندوق‌های رای انداخته می‌شود در حقیقت رای به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است. من نیز به نوبه خودم در این روز سرنوشت ساز شرکت می‌کنم و همچنین از مردم بزرگوار استان خوزستان علی الخصوص جامعه ورزشی دعوت می‌کنم تا بار دیگر در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

رئیس جمهور منتخب بیش از قبل از ورزش بانوان حمایت کند

ادهمی سرپرست نایب رئیسی هیات بسکتبال خوزستان نیز گفت: یکی از شاخص‌های مهم توسعه و پیشرفت‌های کشورها حضور فعال بانوان و مشارکت آنها در برنامه‌ریزی و تصمیمات مهم کشور است. در همین راستا اینجانب ضمن حضور در انتخابات ریاست جمهوری، از رئیس جمهور منتخب انتظار دارم بیش از قبل از ورزش بانوان حمایت کند تا شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر کشور باشیم. به امید آن روز.

با به میدان آمدن مردم کارآمدی برای حل مشکلات افزایش پیدا می‌کند

باقریان نایب رئیس هیات روستایی و عشایری و بازی‌های بومی محلی نیز عنوان کرد: با مردمی سازی و مشارکت مردم، تصمیم گیری و سوگیری‌ها کاهش پیدا می‌کند چرا با به میدان آمدن مردم کارآمدی برای حل مشکلات افزایش پیدا می‌کند. 

او به ایسنا گفت: همان‌طور که مستحضرید جمعه ۸ تیرماه چهاردهمین انتخابات جمهوری را پیش رو داریم و دعوت می‌کنم از جامعه ورزش، پیشکسوتان، ورزشکاران، قهرمانان به خصوص جامعه ورزش روستایی، عشایری و بازی های بومی محلی که روز جمعه کنار آحاد مردم پای صندوق های رای حضور داشته باشند.

جامعه ورزش خوزستان نیز با یک مطالبه مشترک از رییس جمهور منتخب آماده حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، توجه به ورزش و زیرساخت‌های آن در استان زرخیز خوزستان. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha