• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403040603286
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

آخرین اقدامات مسئولان خاش برای گرمایی انتخابات ریاست جمهوری

آخرین اقدامات مسئولان خاش برای گرمایی انتخابات ریاست جمهوری

ایسنا/سیستان و بلوچستان ایستگاه راه ابراهیم و نشست آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار ویژه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با هدف بالابردن شور انتخاباتی و کمک به انتخاب درست و آگاهانه و صیانت از آرای مردم با همکاری دفتر امام جمعه و فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان خاش برپا شد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در گفت وگو با ایسنا گفت: ایستگاه راه ابراهیم، اقدامی مهم برای آگاهی بخشی، تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات و کمک به انتخاب اصلح و شایسته بوده که الحمدلله با همکاری و مشارکت همه اقشار جامعه اعم از مسوولان، بزرگان، علما و روحانیون و معتمدان و نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و رسانه‌ای شهرستان برپا و مورد استقبال قرار گرفته است.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز گفت: تدابیر لازم برای اجرای انتخاباتی سالم، باشکوه و با شرکت گسترده و حماسی مردم در صحنه انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اندیشیده شده و علاوه بر تشکیل هیأت های اجرایی، بازرسی و نظارت شورای نگهبان، نشست های آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار، نشست های تبیینی و غیره از سوی فرمانداری، ستاد انتخابات شهرستان، سپاه و غیره با مشارکت مسئولان و مردم برگزار شده است.

وی اظهارکرد: حدود ۹۰ شعبه اخذ رای برای اجرای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در خاش پیش بینی شده است.

صالحی ادامه داد: تلاش شده که انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با شکوه و عظمت و در شأن مردم عزیزمان برگزار و از آرای مردم به بهترین نحو صیانت شود.

حجت الاسلام حسن شیبک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش نیز گفت: نشست های تبیینی ویژه اقشار مختلف دانشگاهی، فرهنگی، اصناف، کارگران، هنرمندان، بسیجیان، طلاب و روحانیون، ورزشکاران، جوانان، بانوان و دانش آموزان و رأی اولی های شهرستان در موضوع انتخابات برگزار شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha