• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403040604015
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان:

مردم با بصیرت فرد اصلح را در انتخابات انتخاب خواهند کرد

مردم با بصیرت فرد اصلح را در انتخابات انتخاب خواهند کرد

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم با بصیرت و آگاهی کامل با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری فرد اصلح را به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهند کرد و امور کشور را به او می‌سپارند.

محمد کرمی امروز (ششم تیر ماه) در همایش انتخابات سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی، دوران سختی را پشت سر گذاشت و بعد از هر حادثه‌ای، انقلاب راهش را محکم‌تر و مستحکم‌تر ادامه داد و امروز ایران اسلامی در دنیا با اقتدار در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه جلسات مختلفی برای برگزاری انتخابات پرشور، باشکوه و با مشارکت بالای مردم در سطح ملی و استانی برگزار شده است، گفت: مردم اهل بصیرت و شناخت هستند و فرد اصلح را به خوبی تشخیص می‌دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: رئیس جمهور شهید با همه باورهای دینی، تواضع و صداقت در راستای پیشرفت‌ ایران اسلامی و حل مشکلات مردم تلاش می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید توجه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان داشت، بیان کرد: طرح‌های انتقال آب تهلاب و خط راه‌آهن بیش از ۲۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه دارد و باعث ایجاد تغییر اساسی در این استان می‌شود.

کرمی گفت: سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر بزرگراه به بهره‌برداری رسید و ۲۲۰ کیلومتر بزرگراه در حال اجراست و در همه شهرها و روستاها کار برق‌رسانی و گازرسانی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: چابهار مرکز اصلی واردات و صادرات کشور است و کریدورهای مختلفی برای این منطقه تعریف شده است و با توجه به مذاکراتی که با کشورهای آسیای میانه، چین و روس‌ها داشتیم، تحول عظیمی در این شهرستان ایجاد ‌می‌شود و حوزه تجارت در سیستان و بلوچستان به سرعت رشد می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه برای رشد اقتصادی باید زیربنا و زیرساخت‌های عمرانی آن تامین و فراهم شود، ادامه داد: در حوزه اقتصاد دریا، کشاورزی، تجارت و گردشگری اقدامات و کارهای بزرگی انجام و ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه برقرار شده است.

وی تاکید کرد: مردم و جوانان باید مشارکت و حضوری فعال در ساخت کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی داشته باشند و باید این امر به سرعت توسعه پیدا کند.

به گفته کرمی، تکریم شهدای خدمت با کار و تلاش چند برابر و خدمت به مردم انجام می‌شود و این مسیر، راه دلدادگی به خداست.

وی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را محورهای مهم توسعه سیستان و بلوچستان ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته ۱۰ هزار نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال آموزش دیدند و امروز جوانان و دانش‌آموزان این استان خلاق و از نظر ذهنی توانمندند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیروی انسانی کارآمد، خلاق، متفکر، جهادی و انقلابی را باعث ایجاد تغییر در اقتصاد و سرمایه‌های بزرگ و مهم این استان دانست و گفت: جوانان خلاق و پرتلاش، بزرگترین نعمتی هستند که خدا به این استان اعطا کرده است و مسئولان، علما و معتمدان وظیفه دارند، آن‌ها را به‌درستی راهبری و هدایت کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان باید با همه وجود راه دلدادگی به خدا را در پیش گیرند و از یاد خدا غافل نشوند که بالاتر از معامله با خداوند وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha