• یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401081509779
  • خبرنگار : 50038

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های ملایر:

باید بین دشمنی استکبار و وجود مشکلات در کشور تفکیک قائل شد

باید بین دشمنی استکبار و وجود مشکلات در کشور تفکیک قائل شد

ایسنا/همدان مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های ملایر گفت: وظیفه روشنگری صحیح و تبیین موضوعات برای ‏عموم جامعه در مراکز مختلف دانشگاهی بر عهده اساتید بسیجی است چراکه باید بین دشمنی ‏استکبار و وجود مشکلات در کشور تفکیک قائل شد.‏

حسین دوزبخشان در گفت‌وگو با ایسنا، یاد و خاطره شهدایی که این روزها به دست عوامل خودفروخته و وطن فروش به شهادت رسیدند را گرامی داشت و افزود: اغتشاشات بهانه جویانه در کشور، ریشه دیرینه دارد و قبل از بازگشایی مراکز آموزشی آغاز شد که با بی توجهی و بی اعتنایی عموم مردم فروکش کرد.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته با ترور و به شهادت رساندن شهید پاسدار علی نظری در ملایر، یک شهید در لارستان و دو شهید بسیجی در مشهد مقدس و اقدام وحشیانه در حرم شاهچراغ شیراز، ماهیت پلید عاملان و آمران این گونه رفتارها برای عموم مردم روشن تر شد.

دوزبخشان اضافه کرد: این گونه اعمال و نگرش متفاوت در ایران اسلامی، در خوی سلطه جویانه استکبار ریشه دارد و ما هرگز حوادث و قائله‌های ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲، آذر سال ۱۳۳۲، ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ و فتنه سال ۱۳۸۸ را فراموش نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها زخم خورده‌ی تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا در تهران هستند که امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نامیدند، افزود: تفکیک بین افراد اغتشاشگر و افراد معترض به برخی از کاستی‌ها در جامعه باید لحاظ شود.

دوزبخشان در رابطه با رسالت و مسئولیت بسیج اساتید در این رابطه ادامه داد: متأسفانه عده‌ای از افراد ناآگاه، غفلت کرده‌اند و ندانسته در آغاز حرکت‌ها وارد قضایا شدند، در این زمینه وظیفه روشنگری صحیح و تبیین موضوعات برای عموم جامعه در مراکز مختلف دانشگاهی بر عهده اساتید بسیجی است چراکه باید بین دشمنی استکبار و وجود مشکلات در کشور تفکیک قائل شد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های ملایر تصریح کرد: روشن کردن چهره واقعی کسانی که با وجود چندین سال دشمنی آمریکا و انگلیس با ایران اسلامی، هنوز هم در شک و تردید گاهی در جامعه "ندای کوتاه آمدن در برابر جنایات استکبار" را سرمی دهند و برای آسایش بیشتر سازش با آنها را در ذهن داشته و دارند، وظیفه اساتید بسیجی است.

وی با بیان اینکه این مهم با استفاده از سخنان ارزشمند امام خامنه ای و پیروی دقیق از ایشان در همه مراحل امکان پذیر است، افزود: از آنجا که استکبار آخرین حربه های خودش را رو کرده و جنگ ترکیبی علیه تمامیت ارضی آغاز کرده است بنابراین مردم ایران باید بدانند که با روشنگری و وحدت یکپارچه باید "ید واحده" باشیم تا این مرحله از مبارزه را هم مانند هشت سال دفاع مقدس با پیروزی پشت سر بگذاریم.

دوزبخشان گفت: با توجه به اینکه موضوع قومیت گرایی در دستور کار دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام قرار دارد و از سوی دیگر مراکز آموزشی و نیروهای جوانان مورد هدف دشمنان هستند بنابراین بهترین فرصت برای تبیین موقعیت حساس جامعه است تا جوانانی که خوی وحشیانه استکبار را نمی شناسند، با این موضوع آشنا شوند و این رسالت بر عهده همه اساتید، مربیان، معلمان و جامعه فرهنگی شامل دانشگاه ها، حوزه های علمیه و مدارس ماست تا در دفاع از آرمان های خود موفق باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha