• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403041409464
  • خبرنگار : 50037

با مشارکت بالا در انتخابات دشمن می‌فهمد مردم میدان را خالی نکرده‌اند

با مشارکت بالا در انتخابات دشمن می‌فهمد مردم میدان را خالی نکرده‌اند

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: با مشارکت بالا در انتخابات دشمن می‌فهمد مردم میدان را خالی نکرده‌اند و آن‌ها نمی‌توانند سوءاستفاده کنند.

فرماندار رزن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم نجیب و فرهیخته شهرستان رزن همه توطئه‌های دشمن را با حضور حداکثری پای صندوق های رأی خنثی خواهند کرد. 

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری حتی آن‌هایی که انقلاب اسلامی را قبول ندارند باید به خاطر کشورشان رأی بدهند، اکنون وظیفه همه ما این است که اهمیت این موضع را تبیین کنیم.

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: با مشارکت بالا در انتخابات دشمن می‌فهمد مردم میدان را خالی نکرده‌اند و آن‌ها نمی‌توانند سوءاستفاده کنند.

غفاری آثار بیان کرد: اگر مشارکت مردم در انتخابات کم باشد همه قدرت‌ها مجدد به این فکر می‌افتند که توطئه کنند و در چنین شرایطی باید هزینه‌های سختی بدهیم.

وی تصریح کرد: ما یک خانواده هستیم و قبول داریم مشکلات وجود دارد، اما دعوای داخل خانه شخصی ما به کسی ربطی ندارد و به‌طور قطع مردم قدرشناس رزن همچون مشارکت خیره کننده خود در انتخابات پیشین، در ۱۵ تیرماه این افتخار را تکرار خواهند کرد.

وی افزود: از اول انقلاب تاکنون بیش از ۴۰ انتخابات در کشور ایران اسلامی برگزار شده است در حالی که در برخی کشورهای منطقه، قانون اساسی وجود ندارد و به طور مثال اجازه نمی‌دادند حجاج ما رای دهند، چون رأی‌گیری در کشور آن‌ها وجود ندارد و پادشاه می‌تواند هر تصمیمی بگیرد.

فرماندار رزن با تأکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح، بیان کرد: روز جمعه تا ساعت ۱۲ شب که آخرین زمان شرکت در انتخابات است، برای تبیین مشارکت وقت وجود دارد، بنابراین باید در فرصت باقیمانده و تا پایان رأی‌گیری حتما همه را به رأی دادن دعوت کرد.

غفاری‌آثار گفت: کارهایی که در دولت شهید رئیسی در شهرستان رزن انجام شد با دولت‌های قبل قابل مقایسه نیست، به فرموده مقام معظم رهبری اگر دولت شهید رئیسی ادامه پیدا می‌کرد بیشتر مشکلات کشور حل می‌شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha