• دوشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400110402921
  • خبرنگار : 50180

فرماندار کرمانشاه:

باید از فرصت دهه فجر برای معرفی انقلاب اسلامی به جهانیان استفاده کنیم

باید از فرصت دهه فجر برای معرفی انقلاب اسلامی به جهانیان استفاده کنیم

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه گفت: باید از فرصت دهه فجر برای معرفی انقلاب اسلامی به جهانیان استفاده کنیم.

 فضل الله رنجبر، امروز(چهارم بهمن) در جلسه کارگروه زنان و خانواده کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر، گفت: در دهه فجر باید با مردمی برگزار کردن ویژه برنامه های این ایام در جهت آشنا کردن جامعه به خصوص جوانان با آرمان‌های اسلام و انقلاب تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه نباید در تدارک ویژه برنامه های دهه فجر خانواده‌های شهدا را فراموش کنیم، یادآور شد: باید در برنامه ریزی ها از ظرفیت های مادران، همسران و خواهران شهدا استفاده کنیم.

 فرماندار کرمانشاه در ادامه ضمن تبریک روز زن و مادر، با تاکید بر اینکه باید روحیه مطالبه گری را در زنان جامعه تقویت کنیم، گفت: انتظار می رود زنان به عنوان نیمی از جامعه در خصوص مسائل مختلف حساس بوده و در برابر اتفاقات و رخدادهای جامعه عکس العمل تاثیرگذار داشته باشند.

 رنجبر با تاکید بر اینکه باید با احیای روحیه مطالبه گری از خمودگی در جامعه فاصله بگیریم، تصریح کرد: من فرماندار نباید جرئت داشته باشم فرزندم را به استخدام اداره یا نهادی دربیاورم و هیچ برخوردی را شاهد نباشم.

وی اشاره ای هم به مشکلات موجود در جامعه داشت و گفت: دردهای موجود نشان می دهد جامعه، جامعه پویایی نیست، لذا مدیران باید با کار مضاعف و در عین حال تلاش برای پای کار آوردن نهادهای خیریه و خیرین در جهت رفع مشکلات تلاش کنند.

فرماندار کرمانشاه اشاره ای هم به بداخلاقی های موجود در سطح جامعه داشت و گفت: باید با ترویج آموزه های دینی در جهت اخلاق مدار بار آوردن جامعه به ویژه جوانان تلاش شود.

رنجبر در ادامه با بیان اینکه باید دوره ها و کلاس های مرتبط با سبک زندگی اسلامی را به سطح روستاها و مناطق حاشیه ای ببریم، گفت: پیشنهاد دارم دوره های آموزشی مرتبط با موضوع عفاف و حجاب با حضور زنان و دخترانی که خیلی حجاب را جدی نمی گیرند، برگزار شود تا این قشر با اهمیت حجاب آشنا شوند.

وی در پایان اشاره ای هم به استقبال کمتر مردم مناطق حاشیه نشین شهرستان کرمانشاه به تزریق واکسن کرونا داشت و گفت: باید با ترغیب بانوان به تزریق واکسن میزان مصونیت جامعه در برابر بیماری را بالا ببریم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha