• سه‌شنبه / ۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400090201484

کارشناس هواشناسی:

بیشتر مناطق خراسان رضوی بارانی می‌شود

بیشتر مناطق خراسان رضوی بارانی می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی از بارانی شدن بیشتر مناطق خراسان رضوی تا صبح فردا خبر داد.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا صبح فردا بیشتر مناطق خراسان رضوی به تناوب شاهد افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده باران خواهند بود و در برخی نواحی بارش‌ها رگباری است و احتمال رعد و برق وجود دارد.

وی افزود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری آسمانی صاف بر خراسان رضوی حاکم خواهد بود. از پنجشنبه شب و جمعه از نوار شرقی افزایش ابرناکی، وزش باد و احتمال بارش باران را خواهیم داشت که این بارش‌ها سبب کاهش دما در سطح استان می‌شود.

آهنگرزاده خاطرنشان کرد: بیشینه دمای امروز مشهد ۱۸ درجه است و تا روز پنجشنبه نیز  تغییر محسوسی نخواهد داشت. برای روز جمعه هفته جاری بیشینه دمای مشهد به میزان ۷ تا ۸ درجه نسبت به امروز کاهش خواهد داشت. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوای دیروز مشهد به ترتیب ۷ و ۱۹ درجه بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای مشهد نیز از امشب تا فردا صبح احتمال بارش‌های خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

آهنگرزاده اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای صفر درجه و تایباد با بیشینه دمای ۲۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت در شهرستان بجستان با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت با توجه به بارش‌هایی که در نواحی جنوبی و غربی داشتیم، بیشترین بارش را شهرستان کاخک گناباد با ۵.۵ میلیمتر ثبت کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha