• دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400081712960
  • خبرنگار : 50223

عابر بانکی که چک‌پول ۵۰ هزار تومانی به جای ۱۰هزار تومانی می دهد!

عابر بانکی که چک‌پول ۵۰ هزار تومانی به جای ۱۰هزار تومانی می دهد!
عکس خبر تزئینی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دستگاه خودپردازی در شهر دهدشت هنگام مراجعه مشتریان به جای اسکناس ۱۰هزار تومانی چک پول ۵۰ هزار تومانی تحویل می دهد.

به گزارش ایسنا، در تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰ شخصی از اهالی شهر دهدشت به یک دستگاه خودپرداز بانک تجارت مراجعه می کند و پس از انجام مراحل جهت در یافت پول متوجه می شود خودپرداز به جای مبلغ ۱۰ هزار تومان، چک پول ۵۰ هزار تومانی تحویل می دهد.پس از مشاهده این موضوع با نماینده بانک مربوطه تماس گرفته و مشکل را با آن ها در میان گذاشته اند.

"محمدکاظم امین صفایی"، معاون بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این موضوع  در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تایید این خبر ادامه داد: یکی از همکاران باکس چک پول‌های ۵۰ هزار تومانی را به اشتباه بجای اسکناس های ۱۰ هزار تومانی جا گذاری کرد که بلافاصله پس از این که متوجه شدند این اشتباه برطرف شد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی براینکه افراد که از این عابر بانک پول برداشت کرده اند چه می شود؟ افزود: شخصی که متوجه این موضوع شد اسکناس های دریافتی را برگشت داده است البته طبق بررسی های صورت گرفته در مجموع سه نفر به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پول برداشت کردند که نسبت به برگشت آن اقدام کردند و مشکل خاصی پیش نیامد.

امین صفایی تصریح کرد: طبق سیستم بانک، برداشت ها از عابر بانک مشخص است و امکان کم و زیاد برداشتن پول نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۵:۳۵

بازم صداقت و پاکی مردم ثابت کرد که بانکها وقت پول را میشناسند در هرحال بانک هیچ موقع ضرر نمیکند در نهایت خفت مسول گذاشتن باکس را میگرفتند وقت بیچار مردم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۸:۱۹

اگر همه کارها کشور هم به اندازه عابر بانک مشخص میشد امروز ما مشکل عدم مدیریت و بحران تورم وگرانی را نداشتیم.خوشبختانه همه مسئولین ما بیدار وهوشیار هستند وگاهی پیش می اید که برخی روز جمعه متوجه شوند وگر نه همه هوشیار به گرانی وتورم ساعتی در جامعه هستند ولی من نمیدانم که چگونه با داشتن این همه هوشیاری مدیران ارشد نظام از پس گرانی وافزایش قیمت ساعتی را کسی نمی تواند جلوگیری کند.ای کاش مسئولین هم مانند خود پردازها بانک عمل میکردند.اه.اه.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۱۹:۱۶

به جای تشویق این شخص فهمیده چه کردید

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۷ ۲۱:۰۵

عابر بانکم فهمیده که ارزش پول اومده پایین فکر کرده پنجاه هزار تومن ده هزار تومن می ارزه درستشم همینه با این تورم پنجاه تومن در واقع شده ارزش ده هزار تومن دو سال پیش دولت اگر بخواهد اقتصاد را درست کند برایش کار یکی دوماه است اما پیگیر نیست انگار که مشکلات مردم رو نمی بینند سال بعد مردمی را شاهد هستیم که از گرانی چادر میزنن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۸ ۱۰:۳۱

چه جالب ،بازهم دم مردم گرم که اطلاع دادن ،مردم ما دست پاک هستن ولی ای کاش ...

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۱۸ ۱۳:۰۸

والا من اگه جای این آقای مسئول بانک بودم پولو بهش برمیگردوندم چقدر بیرحم اخه البته این برای تشویق کار خالصانست چون بانک اجازه همچین کاریو نداره میتونستن از جیب خودشون بدن😆🤣🤣

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۲ ۱۵:۰۴

اگه بجای اینکه پول زیاد داده پول کم میداد هم اینطوری سریع پیگیری میکردین یا طرف در بهترین حالت روزها و هفتها سر میدووندین تا کسری پولشو بدید مثل بنده ،