• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403040805191
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

رای دادن یک وظیفه است

رای دادن یک وظیفه است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فیقه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: رای دادن یک وظیفه شرعی، ملی، فرهنگی و اجتماعی است.

آیت الله سید نصیر حسینی پس از انداختن رای خود در صندوق در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: رای دادن یک وظیفه شرعی، ملی، فرهنگی و اجتماعی است که همه ملت ما به این وظیفه خود آگاه هستند و غیرت کشور خود را دارند چرا که مردم ما مردم باغیرتی هستند.

وی اظهارکرد: امروز شرکت در انتخابات به منزله رای دادن به امنیت، توسعه، پیشرفت و قدرت کشور عزیزمان و نظام جمهوری اسلامی است و مردم ما در این صحنه‌ها همیشه حماسه خلق کردند و حضور پرشوری داشته‌اند و ان‌شاءالله در این مرحله هم به خاطر امنیت، پیشرفت، عزت و استقلال کشورشان پای صندوق‌های می‌آیند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: بخصوص اینکه امروز در امتداد دولت شهید آیت الله رئیسی قرار داریم و باید این همت ها و تلاش ها ادامه پیدا کنند بنابراین مردم ما مثل گذشته پرشور، آگاهانه و با بصیرت پای صندوق های رای خواهند آمد.

حسینی تصریح کرد: حضور در انتخابات به معنای این است که ما حاضریم برای کشورمان، انقلابمان و عزت و استقلالمان جانفشانی کنیم و وقتی پای صندوق می‌آییم یعنی پای پیشرفت کشورمان هستیم. قطعاً انتخاب اصلح مقوله بسیار مهمی است و طبیعتاً کاندیداهایی که مورد تایید شورای نگهبان هستند افراد شایسته‌ای هستند اما بهتر است کسی که شایسته تر است و برنامه و تجربه های بهتری دارد را انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات همیشه حضور پرشور بوده و همانطور که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رتبه اول مشارکت در انتخابات را کسب کردیم باز هم در انتخابات کنونی جزء برترین ها خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha