• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403040805332
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

انتخاب اصلح باعث پیشرفت و اعتلای کشور می‌شود

انتخاب اصلح باعث پیشرفت و اعتلای کشور می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز با انتخاب اصلح باعث پیشرفت و اعتلای کشور و همین طور تثبیت جایگاه کشور عزیزمان در معادلات بین المللی خواهیم شد.

سعادت صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: قطعا حضور پرشور و با شکوه در انتخابات دستاوردهای بزرگی نیز خواهد داشت. از جمله این دستاوردها می‌توان به امنیت، اقتدار، عزت، آبرو، پیشرفت و مایوس شدن دشمنان نسبت به تعرضات و طمع‌هایی که نسبت به کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی دارند اشاره کرد.

وی اظهارکرد: مشارکت بالا در انتخابات نشان دهنده بینش، حیات و خودآگاهی مردم است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داده اند در همه عرصه‌های اساسی به ویژه انتخابات که مهم ترین رویداد سیاسی اجتماعی سرنوشت ساز و تعیین کننده است، در میدان حضور داشته اند و در انتخاباتی که بعد از انقلاب اسلامی برگزار شده همیشه جزء برترین‌ها بوده اند.

صالحی تصریح کرد: مسئولین باید قدر این مردم را بدانند که با وجود همه مشکلات همیشه پای کار هستند به ویژه امروز که آمدند تا سرنوشت خود و فرزندانشان را تعیین کنند.

وی ادامه داد: انتخابات امسال انتخابات ویژه‌ای است چرا که فقدان رئیس جمهور شهید مان توجه متفکران، اندیشمندان و دولت های مدعی دنیا را به سمت این انتخابات جلب کرده و نگاه آنها به سمت سرنوشت این انتخابات است چرا که شهید آیت‌الله رئیسی نشان داد که می تواند یک الگوی حکمرانی عملی برای جمهوری اسلامی ایران، جبهه مقاومت و کل جهان باشد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز ما علاوه بر حضور حداکثری در انتخابات، با انتخاب اصلح باعث پیشرفت و اعتلای کشور و همین طور تثبیت جایگاه کشور عزیزمان در معادلات بین المللی خواهیم شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha