• یکشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400072517471
  • خبرنگار : 50471

رئیس مرکز بهداشت:

‍ ۶۸ درصد جامعه هدف و ۶۷ درصد دانش آموزان نهاوند واکسینه شدند

‍ ۶۸ درصد جامعه هدف و ۶۷ درصد دانش آموزان نهاوند واکسینه شدند

ایسنا/همدان رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: تا امروز ۱۴۷ هزار دز واکسن کرونا در نهاوند تزریق شده و تاکنون ۶۸ درصد جامعه هدف در شهرستان واکسینه شده‌اند.

علی‌احسان خیشوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: تا امروز ۶۸ درصد شهروندان گروه هدف که شامل افراد ۱۸ سال به بالا می‌شوند در شهرستان نهاوند واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

وی افزود: مجموع نوبت اول و دوم تا امروز ۱۴۷هزار و ۴۳۳ دز واکسن کرونا در شهرستان نهاوند برای گروه‌های هدف تزریق شده و این روند ادامه دارد.

به گفته وی کار تزریق واکسن کرونا در مراکز تجمیعی، جامع سلامت و همچنین خانه‌های بهداشت روستایی شهرستان ادامه دارد.

خیشوند به واکسیناسیون دانش‌آموزان در شهرستان اشاره کرد و افزود:  بیش از ۶۷ درصد از دانش‌آموزان گروه هدف شهرستان نهاوند با مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت واکسن خود را تزریق کرده‌اند.

وی یادآوری کرد: والدین دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله به‌منظور ایمن کردن فرزندان خود می‌توانند تا قبل از بازگشایی مدارس با مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا و مراکز خدمات جامع سلامت واکسن فرزند خود را تزریق کنند.

رئیس مرکزبهداشت نهاوند در ادامه از آغاز تزریق دز سوم واکسن کرونا ویژه پرسنل بهداشت و درمان در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گفته وی کارکنان بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها و مراکز خدمات جامع‌سلامت که شش ماه از تزریق دز دوم واکسن کرونا آن‌ها گذشته می‌توانند با مراجعه به واحد واکسیناسیون بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ امید واقع در خیابان رسالت جنب کمیته امداد نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

خیشوند تاکید کرد: مهمترین عوامل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و بعد از تزریق واکسن نیز شهروندان باید همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان نهاوند از نظر تامین واکسن و امکانات مورد نیاز مشکلی ندارد و از شهروندان درخواست داریم تا هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

خیشوند در خاتمه رسیدن به پوشش واکسیناسیون مطلوب را نیازمند همکاری و هم‌یاری مردم دانست و از همه کسانی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند خواست با مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع‌سلامت نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha