• چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۲۰:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400072115292

یک مسئول خبر داد:

مشارکت ۵۵ دانشجوی فنی مهندسی اسفراین در طرح«کوآپ»

مشارکت ۵۵ دانشجوی فنی مهندسی اسفراین در طرح«کوآپ»

ایسنا/خراسان شمالی رئیس مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین گفت: در سال جاری ۵۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه در قالب طرح«کوآپ» با صنایع همکاری کردند.

علی خرسند، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مشارکت دانشجویان در طرح کوآپ با هدف مهارت‌افزایی دانشجویان انجام می‌شود، اظهار کرد: از سال ۹۶ تا ۹۸، ۳۰۰ دانشجو و در سال جاری نیز ۵۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه در این طرح مشارکت داشتند که عدم حضور دانشجویان در دانشگاه یکی از علت‌های کاهش آمار است.

وی با بیان اینکه مشارکت در طرح کوآپ موقعیت بسیار خوبی را برای دانشجویان در جهت کسب تجربیات مختلف و ورود به بازار کار ایجاد می‌کند، اضافه کرد: این طرح از کشور کانادا برگرفته شده است و در طرح کوآپ دانشجویان حقوق دریافت می‌کنند و در مدت فعالیت نیز بیمه می‌شوند.

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین با بیان اینکه چهار طرح پژوهشی در سال جاری از سوی این دانشگاه به پایان رسیده است، اظهار کرد: سه طرح پژوهشی نیز در حال اجرا و چهار طرح نیز در مرحله انعقاد قرارداد است.

خرسند با اشاره به اینکه در طرح‌های پژوهشی دانشگاه نیز از ظرفیت دانشجویان استفاده می‌شود، تصریح کرد: به کار گیری دانشجویان در طرح‌های پژوهشی دانشگاه و کسب تجربیات در کنار اعضای هیئت علمی کمک بزرگی به دانشجویان برای ورود به بازار کسب و کار و ارتقاء کیفیت آموزشی می‌کند.

وی در رابطه با اینکه مرکز مشاوره دانشگاه فنی مهندسی اسفراین رتبه اول منطقه ۹ وزارت علوم را دریافت کرد، گفت: اقدام مناسبی که با همکاری حوزه آموزش و مرکز مشاوره دانشگاه اجرا شد، معرفی دانشجویانی که در ترم‌های متوالی دارای مشروطی بودند از سوی آموزش به مرکز مشاوره بود که پس از بررسی‌های انجام شده ۱۰۰ درصد دانشجویان در ترم‌های پس از دریافت مشاوره، مشروط نشدند.

وی ادامه داد: آزمایشگاه این دانشگاه نیز از نظر امکانات زیرساختی بسیار مناسب است و کسب افتخارات مختلف دانشگاه نیز به دلیل وجود زیرساخت‌های مناسب دانشگاه است.

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین با بیان اینکه پیست دوچرخه سواری دانشگاه نیز ویژه دانشجویان و کارکنان افتتاح شد، افزود: ۲۲ دوچرخه در حال حاضر خریداری شده است و منتظر بازگشایی دانشگاه‌ها برای استفاده دانشجویان از زیر ساخت فراهم شده هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha