• شنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400062720064

شرایط استفاده از خوابگاه‌های دانشگاه فردوسی مشهد اعلام شد

شرایط استفاده از خوابگاه‌های دانشگاه فردوسی مشهد اعلام شد

ایسنا/خراسان رضوی با توجه به شروع سال تحصیلی جدید، شرایط و نحوه درخواست خوابگاه‌های دانشگاه فردوسی مشهد در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد.

دانشگاه فردوسی مشهد اطلاعیه‌ای در خصوص شرایط و نحوه درخواست خوابگاه‌های دانشجویی منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بدینوسیله به اطلاع کلیه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری PhD که درس پایان نامه و رساله دارند، می‌رساند جهت درخواست خوابگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۲۸ با مراجعه به پورتال دانشجویی، منوی امور دانشجویی، امور خوابگاه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

 نکات قابل توجه:

با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و به روزر شدن انتخاب واحد دانشجویان در سیستم سدف و سامانه اسکان، کلیه دانشجویان اعم از ساکنان فعلی و غیرساکنان که به مرحله پایان‌نامه یا رساله رسیده‌اند و واجد شرایط ضوابط پژوهشی آموزشی مطابق با انتخاب واحد نیم‌سال اول هستند، باید نسبت به ثبت درخواست از طریق پورتال دانشجویی اقدام نمایند. بدیهی است درخواست‌های قبلی که در شهریور ماه در سامانه ثبت شده است، لغو و بلااثر است.

با توجه به اینکه درخواست خوابگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ترتیب باید توسط استاد راهنما (در پورتال پویا)، مدیر گروه (در سیستم سدف، سامانه آموزشی) و معاون پژوهشی یا آموزشی دانشکده(در سیستم سدف، سامانه آموزشی) تایید شود؛ لذا از دانشجویان محترم تقاضا می‌شود تا تکمیل کامل فرآیند و تایید نهایی این اداره، از مراجعه حضوری به مشهد خودداری فرمایند.

بدیهی است تاییدیه اداره رفاه دانشجویان منوط به تسویه حساب و پرداخت اجاره بهاء نیمسال قبل است.

دانشجویان واجد شرایط مقطع کارشناسی که دروس عملی آزمایشگاهی یا پروژه دارند، نیاز به ثبت درخواست از طریق پورتال دانشجویی ندارند و لیست اسامی ایشان باید از طرف آموزش دانشکده مربوطه به انضمام بازه شروع و پایان حضور دانشجو از طریق اتوماسیون به مدیریت رفاه و سلامت ارسال شود.

دانشجویان پسر تحصیلات تکمیلی(ارشد و دکتری) که تاکنون خوابگاه نداشته اند، می‌بایست از خوابگاه فجر ۲ (فاز ۳ و ۴) اتاق انتخاب نمایند. دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی(ارشد و دکتری) که تاکنون خوابگاه نداشته اند، می‌بایست از خوابگاه پردیس ۲( فاز ۲ و ۳) اتاق انتخاب نمایند.

دانشجویان نوبت دوم تحصیلات تکمیلی واجد شرایط متقاضی اسکان در خوابگاه پردیس هشت، نیاز به ثبت درخواست از طریق پورتال دانشجویی ندارند و می‌بایست درخواست ایشان توسط دانشکده مربوطه از طریق اتوماسیون اداری پس از تایید استاد راهنما، مدیر گروه، معاون پژوهشی یا معاون آموزشی به مدیریت رفاه و سلامت ارسال شود.

تاریخ شروع اسکان در نیمسال اول ۱۴۰۰/۷/۳ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha