• چهارشنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400062417940

کنژویچ: آویژه مشهد آماده آغاز لیگ برتر بسکتبال است

کنژویچ: آویژه مشهد آماده آغاز لیگ برتر بسکتبال است

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی صربستانی آویژه صنعت پارسا گفت: باید هر روز تلاش و تمرین را بیشتر کنیم تا به هر آنچه می‌خواهیم در لیگ برتر بسکتبال ایران دست پیدا کنیم.

نبوشا کنژویچ در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت تیم آویژه صنعت پارسا، تنها نماینده خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: در مهمترین زمان آمادگی پیش‌فصل هستیم و ۱ ماه تا آغاز رقابت‌ها مانده است. تمرینات را با بازیکنان ایرانی آغاز کردیم و خارجی‌ها هم به زودی به جمع ما ملحق خواهندشد.

وی افزود: سخت تلاش می‌کنیم و تمام بازیکنان تیم سعی می‌کنند بهترین عملکردشان را در تمرینات به نمایش بگذارند و پیشرفت کنند. امیدوارم در همین مسیر حرکت کنیم و به زودی به آمادگی کامل برای فصل جدید برسیم.

سرمربی صرب تیم بسکتبال آویژه در پاسخ به این سوال که آیا از این تیم مشهدی شناخت داشته، توضیح داد: اولین فصل حضورم در ایران نیست و پیش از این ۲ سال با تیم مهرام کار کردم و به خوبی شرایط بسکتبال ایران را می‌شناسم. از تیم و بسکتبال مشهد هم شناختی نسبی داشتم.  سرجان ایوانوویچ دوست خوب من است و از او اطلاعات خوبی راجع به تیم آویژه و لیگ بسکتبال ایران گرفتم.

کنژویچ ادامه داد: مهمترین مورد در تیم این است که بازیکنان به تلاش خود ادامه دهند و ناامید نشوند. برنامه داریم تا از ترکیب بازیکنان باتجربه و جوان که از تیم‌های پایه جذب کردیم، استفاده کنیم. قطعا تلاش مضاعف بازیکنان جوان باعث ارتقاء پتانسیل و توانایی‌های آن‌ها خواهدشد.

وی در خصوص ادامه فعالیت آویژه صنعت پارسا در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: در فلسفه من، هیچگاه آمادگی ۱۰۰ درصدی معنا ندارد. هر روز، روز جدیدی است که باید بیشتر و بیشتر تلاش کنیم. در بسکتبال چیزی نیست که نتواند بهتر شود. ۹۹ درصد انتخاب بازیکنان ما تمام شده است، اما ۱ درصد احتمال دارد که در زمان باقیمانده بخواهیم جابه‌جایی در تیم داشته باشیم.

کنژویچ در پاسخ به اینکه چه رتبه‌ای برای آویژه در انتهای فصل پیش‌بینی می‌کند، اضافه کرد: زیاد به آینده نگاه نمی‌کنم و دوست ندارم در مورد انتهای لیگ پیش‌بینی کنم. مهمترین چیز برای من به ترتیب اولین تمرین، اولین بازی، اولین دفاع و اولین حمله است. با این تفکر به درستی باور دارم که به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا می‌کنیم.

وی گفت: مشهد پتانسیل بالایی در بسکتبال دارد و تعداد ملی‌پوشان و بازیکنان لیگ برتری این شهر، گویای توانمندی و استعداد بسکتبال مشهد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha