• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403041107377
  • خبرنگار : 50355

رئیس شورای اسلامی شهر:

انتخابات، با حضور مردم مشهد در پای صندوق رای همراه شد

انتخابات، با حضور مردم مشهد در پای صندوق رای همراه شد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به برگزاری دور نخست انتخابات ریاست جمهوری گفت: این انتخابات، با حضور مردم  مشهد در پای صندوق رای همراه شد.

حسن موحدیان در یکصد و هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس که امروز دوشنبه ۱۰ تیرماه برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در انتخابات ۸ تیرماه، گفت: امیدواریم جمعه این هفته نیز شاهد حماسه دیگری برای انتخاب فرد اصلح  باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تسلیت شهادت دو تن از عوامل اجرایی و انتظامی در پی حمله مسلحانه به صندوق اخذ رای در «راسک» سیستان و بلوچستان، افزود: شهرداری مشهد به سهم خود نقش موثری در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و  انتخابات ریاست جمهوری داشته، که شایسته تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به  فوت پاکبان مشهدی که در روزهای اخیر اتفاق افتاد، اظهار کرد: شهرداری مشهد با تمام توان پای کار کاهش آسیب‌های احتمالی نیروهای زحمتکش خود است و هزینه‌های زیادی را صرف این موضوع می‌کند تا سلامت افراد حفظ شود.

موحدیان با بیان اینکه پاکبانان سهم بسزایی در بهبود محیط زیست شهری دارند و چنین اتفاقات تلخی بسیار غم انگیز است، با تسلیت فوت پاکبان زحمتکش، «بهروز بی‌نیاز»، تصریح کرد: بی‌موالاتی و بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت موجب شد که یکی از نیروهای شهرداری جان خود را از دست بدهد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، قوه قضائیه عیار سلامت جامعه بوده و همچنین به عنوان سومین رکن حاکمیت، مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عهده‌دار وظایف خطیری همچون حل و فصل دعاوی، احیای حقوق عامه، گسترش آزادی‌های مشروع، نظارت بر حسن اجرای قوانین، اعمال عدالت کیفری و مدیریت پیشگیری از جرم است.

وی افزود: شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، از ابتدا تعامل و همکاری‌های مشترک تنگاتنگی با دستگاه قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به مجتمع «شوق زندگی» اشاره کرد.

موحدیان با اشاره به چهلمین روز شهادت شهید جمهور، شهید رئیسی(ره) و دیگر همراهان خدوم ایشان در سانحه هوایی، اظهارکرد: یاد و خاطره سید الشهداء خدمت و سایر شهیدان پرواز اردیبهشت را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha