• یکشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400050301350
  • منبع : نمایندگی همدان

عضو شورای شهر همدان :

مسائل فرهنگی اولویت مدیریت شهری قرار بگیرد

مسائل فرهنگی اولویت مدیریت شهری قرار بگیرد

ایسنا/همدان عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: مسائل فرهنگی باید در اولویت سایر حوزه‌های مدیریت شهری قرار بگیرد.

حمید بادامی‌نجات در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون اولویت‎‌های فرهنگی در شورای شهر ششم همدان، اظهار کرد: شورای پنجم، اقدامات خوبی در حوزه مسائل فرهنگی انجام داده و این حوزه باید در اولویت سایر حوزه‌های مدیریت شهری قرار بگیرد.

بادامی‌نجات تصریح کرد: شورای پنجم، اقدامات خوبی در حوزه مسائل فرهنگی انجام داده، یکی از نمونه‌های آن، شورای اجتماعی محلات است که این کار باعث شده مردم پای کار بیایند و به مدیریت شهری کمک کنند.

وی ادامه داد: در دوره ششم باید شورای اجتماعی محلات تقویت و از همه آحاد مردم در این زمینه استفاده شود و فقط قشر خاصی در این شوراها حضور نداشته باشند.

این عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه آموزش شهروندی یکی از بهترین اقدامات فرهنگی در شورای شهر است، خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم که مشارکت مردم در امور شهری را افزایش دهیم چون مردم مهم‌ترین عامل فرهنگساز جامعه هستند.

بادامی‌نجات با اشاره به برگزاری جشنواره شهروند برگزیده در همدان، بیان کرد: برگزاری این جشنواره در شهر همدان باعث شد تا شهروندان شاخص همدان، خوب بمانند و سایر شهروندان نیز الگویی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما وکلای همه مردم همدان هستیم و نسبت به همه شهروندان، مسئولیت داریم، گفت: سازمان‌های دیگری نیز مانند، سازمان تبلیغات اسلامی و امور مساجد وجود دارند که در حوزه مسائل فرهنگی فعالیت می‌کنند، ما نباید نقش خود را فراموش و در امور یکدیگر ورود کنیم بلکه وظیفه فرهنگی ما در شورای شهر مربوط به حوزه مدیریت شهری است.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان در رابطه با اولویت‌های محیط‌زیستی در شورای ششم، اظهار کرد: محیط‌زیست یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که باید در شورای شهر مورد توجه قرار بگیرد.

بادامی‌نجات نظم شهری، حذف ترافیک، آلودگی صوتی و آلودگی بصری از مسائل محیط‌زیستی در حوزه مدیریت شهری است که باعث آزار و اذیت شهروندان می‌شود، ادامه داد: حفظ حریم رودخانه‌ها، جلوگیری از ورود فاضلاب به رودخانه‌ها، حفظ درختان و باغات از مسائلی بود که شورای شهر پنجم بر روی آن تأکید داشت و شورای ششم هم با همین نگاه به مسائل محیط زیستی وارد خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha