• چهارشنبه / ۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 1400040201283
  • خبرنگار : 30165

دانشگاه علوم توانبخشی اعلام کرد

فراخوان ارسال طرح پژوهشی به کمیته تحقیقات دانشجویی

فراخوان ارسال طرح پژوهشی به کمیته تحقیقات دانشجویی

کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از همه دانشجویان دانشگاه دعوت کرد، جهت ارائه پروپوزال پژوهشی در کلیه محورهای مرتبط با رشته‌های توانبخشی و سلامت اجتماعی در قالب پروپوزال مورد تایید دانشگاه، تا تاریخ ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان می توانند یک یا چند پروپوزال در حوزه های توانبخشی و سلامت اجتماعی را جهت بررسی و داوری به کمیته تحقیقات ارسال کنند.

قالب نوشتن این پروپوزال در سایت دانشگاه، قسمت معاونت تحقیقات و فناوری، در بخش فرم ها و آئین نامه ها موجود است.

براساس این اطلاعیه، طرح‌ها باید در سامانه پژوهان دانشگاه بارگذاری شود. اعلام نتایج بررسی مدارک ارسالی پس از طی مراحل ارزیابی پژوهشی، از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

این اطلاعیه افزود: مقدار بودجه گرنت جهت اجرای پژوهش، براساس پیشنهاد دانشجو، ملاحظات مالی دانشگاه و اولویت های پژوهشی بررسی ، و در سه تا چهار قسط پرداخت خواهد شد.

این گزارش همچنین حاکیست، سقف در نظر گرفته شده گرنت، صدمیلیون ریال (ده میلیون تومان) است، با این حال در صورتی که طرح های پژوهشی دانشجویان دارای اهمیت بسیار بالا و کاربردهای مهم درمانی باشد، تلاش‌هایی برای افزایش گرنت انجام خواهد شد.

کمیته تحقیقات دانشجویی متذکر شده است: در صورتی که دانشجو بیش از یک طرح تحقیقاتی داشته باشد، می تواند تمامی طرح ها را جهت بررسی در کمیته تحقیقات ارسال کنند.

همچنین، درصورتی که تعداد پروپوزال های قابل تایید بالاتر از حدنصاب جهت تخصیص گرنت و تصویب باشد، این پروپوزال ها در فراخوان های آتی (به زودی) بررسی مجدد خواهند شد. طبعا طرح های دانشجویانی که در دوره اول تصویب نشده ( به دلایلی مانند تکمیل سقف پروپوزال ها و ... ) ، در فراخوان های بعدی در اولویت قرار خواهند گرفت.

بنابر اعلام وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، علاقمندان می‌توانند  برای اطلاعات بیشتر، با کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه تماس بگیرند.

فرم پیشنهاد طرح پژوهشی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha