• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400032619505
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد

معرفی ۲ مورد از متخلفان انتخاباتی همدان به مراجع قضایی

معرفی ۲ مورد از متخلفان انتخاباتی همدان به مراجع قضایی

ایسنا/همدان رئیس ستاد انتخابات استان همدان اعلام کرد: تاکنون دو مورد از متخلفان انتخاباتی در استان همدان به مراجع قضایی معرفی شدند.

مصطفی آزادبخت چهارشنبه ۲۶ خردادماه در جلسه ستاد انتخابات استان همدان با حضور خبرنگاران، اظهار کرد: ما در هر شهرستان کمیته نظارت بر تبلیغات داریم و فعالیت ستادها را بررسی و با متخلفان برخورد می‌کنیم که در همین راستا تاکنون ۱۵ مورد تذکر و دو مورد معرفی به مراجع قضایی داشتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان تصریح کرد: نتایج انتخابات به ترتیب انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون دو مانور انتخاباتی داشتیم و در هر دو استان همدان رتبه نخست را کسب کرد، ادامه داد: ما انتخابات گذشته را بررسی کرده و برای هر شهرستان نقاط ضعف و قوتشان را مشخص کردیم. 

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: نحوه کار با دستگاه الکترونیک اخذ رأی در صداوسیما آموزش داده شده و افراد مسن هم باید با خود امین داشته باشند.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی ستاد انتخابات استان همدان نیز از آموزش ۱۶۰۰ مجری و ناظر انتخابات در سطح استان خبر داد و گفت: هیئت بازرسی انتخابات در استان به تبع وزارت کشور تشکیل شده و  
وظیفه ما نظارت بر حسن اجرای قانون و کنترل فرآیند برگزاری انتخابات است.

فرهاد فرزانه با بیان اینکه از ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ این هیئت در استان همدان تشکیل شد، تصریح کرد: ۱۶۰۰ نفر را به عنوان هیئت اجرایی و بازرسی آموزش دادیم و در هر صندوق یک بازرس داریم همچنین نیروی ذخیره نیز پیش بینی کردیم.

وی در رابطه با تخلفات انتخاباتی مطرح کرد: افراد می‌توانند گزارش تخلفات فرآیند انتخابات را در پورتال استانداری ثبت کنند و ما در همان لحظه گزارشات را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha