• دوشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400031007483
  • خبرنگار : 71567

آئین نامه دورکاری در دانشگاه تهران به زودی نهایی می‌شود

آئین نامه دورکاری در دانشگاه تهران به زودی نهایی می‌شود

معاون اداری مالی دانشگاه تهران با بیان اینکه آئین نامه دورکاری کارکنان این دانشگاه به زودی نهایی می‌شود، گفت: امیدوارم این آئین نامه به عنوان یک دستورالعمل جامع و مانع بتواند راهنمای خوبی برای فعالیت کارکنان دانشگاه در آینده باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید یزدانی در دومین جلسه «شورای دانشگاه» تهران در سال ۱۴۰۰ به موضوع تدوین آئین نامه دورکاری کارکنان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دورکاری، فارغ از بحث اپیدمی کرونا از سالیان دور مورد توجه بوده و در کشورهای مختلف اجرا می‌شده است اما براساس آئین نامه‌های موجود، دورکاری در نظام اداری دانشگاه ما ممنوع بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اهمیت و مزایای دورکاری ، تدوین «آئین نامه جامع دورکاری» در دستور کار معاونت اداری مالی دانشگاه تهران قرار گرفته و این آئین نامه به زودی نهایی و برای تصویب به هیأت رئیسه و هیأت امنای دانشگاه ارائه خواهد شد.

معاون اداری مالی دانشگاه تهران  با اشاره به مشارکت همه واحدها در تدوین آئین نامه دورکاری کارکنان این دانشگاه اظهار کرد: امیدوارم این آئین نامه به عنوان یک دستورالعمل جامع و مانع بتواند راهنمای خوبی برای فعالیت کارکنان دانشگاه در آینده باشد.

همچنین دکتر حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در این جلسه گزارشی از فرایند آزمون دکتری و مصاحبه‌های برنامه‌ریزی شده در گروه‌های آموزشی دانشگاه ارائه داد.

وی با توجه به اهمیت آزمون دکتری و رقابت فشرده‌ای که برای آن وجود دارد، از تمامی واحدهای دانشگاه تهران خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به برگزاری صحیح آزمون اطمینان حاصل کنند، ضمن آنکه در فرایند مصاحبه‌ها نیز تمامی اعضای هیأت علمی گروه‌های آموزشی باید مشارکت فعال و حضوری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، «فراخوان جذب اعضای هیأت علمی» و نیز «فرایند انتخاب اعضای هیأت ممیزه دانشگاه» از جمله دیگر موضوعاتی بود که معاون آموزشی دانشگاه در سخنان قبل از دستور اصلی دومین جلسه شورای دانشگاه به آن پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha