• جمعه / ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400011304774

تساوی فوتسالیست‌های فرش‌آرا مشهد مقابل گیتی پسند اصفهان

تساوی فوتسالیست‌های فرش‌آرا مشهد مقابل گیتی پسند اصفهان

ایسنا/خراسان رضوی فرش‌آرا در مشهد و در برابر گیتی پسند به تساوی دست یافت تا نخستین امتیاز نماینده مشهد در مرحله دوم لیگ برتر فوتسال به دست آید.

در هفته سوم مرحله دوم لیگ برتر فوتسال کشور و در مشهد، دو تیم فرش‌آرا و گیتی پسند به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در نیمه اول امین مجیدی‌پور برای فرش‌آرا گل زد و علی‌اصغر حسین‌زاده در نیمه دوم گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

فرش آرا در دو دیدار قبلی خود در مرحله دوم لیگ برتر فوتسال تن به شکست داده بود.

مرتضایی: با توجه به بضاعتمان خوب کار کردیم

مجید مرتضایی، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص این دیدار، اظهار کرد: یک بازی درگیرانه و فیزیکی را شاهد بودیم. هر دو تیم برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند. در یک دقیقه آخر می‌توانستیم برنده بازی شویم. امیدوارم در ادامه راه نتایج خوبی مقابل سایر تیم‌ها بگیریم.

وی افزود: تا پایان هفته سوم گیتی پسند چهار امتیاز دارد و فقط مس سونگون۶ امتیازی است. می‌توانیم به جدول برگردیم. با توجه به بضاعت و بازیکنان، عملکرد خوبی داشتیم  امیدوارم نتایج بهتری در ادامه بازی‌ها کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص عملکرد تیم داوری، بیان کرد: داور، بازی را با متوقف کردن مدیریت کرد تا با این کار فشار را از روی خودش بردارد و تنش در بازی کمتر شود. این کار به لحاظ فنی به ضرر فرش‌آرا بود. متاسفانه مصدومان تیم دست کم تا دو هفته دیگر شرایط بازی کردن را پیدا نخواهندکرد.

مرتضایی در خصوص دگرگون شدن عملکرد دفاعی تیمش نسبت به دو بازی قبل، توضیح داد: در بازی‌های قبل هم عملکرد دفاعی خوبی داشتیم و فقط در دو دقیقه پایانی گل دریافت می‌کردیم. بازیکن پاورپلی را در اختیار نداشتیم و این موضوع ضربه سختی به ما زد. تقریبا چهار یا پنج گل روی بازی پنج نفره خودمان دریافت کردیم. هماهنگی بازیکنان در این بازی بیشتر بود و در دفاع و حمله عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha