• سه‌شنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۰:۱۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99122620458
  • منبع : نمایندگی قزوین

آسیب‌دیدگی پدر خانواده قزوینی بر اثر انفجار مواد محترقه

آسیب‌دیدگی پدر خانواده قزوینی بر اثر انفجار مواد محترقه
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین متخصص طب اورژانس بیمارستان شهید رجایی قزوین گفت: عصر امروز بر اثر انفجار مواد محترقه مصدوم ۴۴ ساله دچار موج انفجار و آسیب به اندام‌ها شده و  توسط آمبولانس‌ مرکز فوریت‌های پزشکی پایگاه الوند به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.

محمود فرهادی با اشاره به حوادث چهارشنبه سوری، تصریح کرد: ساعت ۱۸:۲۰ سه شنبه ۲۶ اسفند تماسی با واحد ارتباطات مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین گرفته شد که حاکی از انفجار در حال کار با مواد محترقه در یک منزل در الوند داشت، سریعا یک آمبولانس از پایگاه الوند به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی آغاز شد.

وی افزود: این حادثه یک مصدوم ۴۴ ساله داشت که متاسفانه مصدوم دچار موج انفجار، سوختگی و آسیب به اندام‌ها شده بود، مصدوم توسط آمبولانس‌ مرکز فوریت‌های پزشکی پایگاه الوند به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد، سه مصدوم دیگر این حادثه که مادر و دختر و پسر خانواده بودند دچار ترس و استرس انفجار شده‌اند.

متخصص طب اورژانس شهید رجایی بیان کرد: به محض ورود به بیمارستان اقدامات درمانی تکمیلی برای آنان آغاز شد، در حال حاضر شرایط جسمانی مصدوم تحت کنترل بوده و در بیمارستان شهید رجایی بستری است.

انفجار در حال بازی با مواد محترقه در الوند

فرهادی در ادامه با اشاره به حادثه دیگری تصریح کرد: همچنین در ساعت ۱۶:۰۰ طی تماسی با واحد ارتباطات مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین، انفجار در حال بازی با مواد محترقه در یک منزل در الوند اطلاع داده شد، سریعا یک آمبولانس از پایگاه الوند به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی آغاز شد.

وی افزود: این حادثه نیز یک مصدوم ۱۶ ساله داشت که متاسفانه مصدوم دچار لاسراسیون (بریدگی و پارگی) و آسیب به هر دو چشم و صورت شده بود که به محض ورود به بیمارستان اقدامات درمانی تکمیلی برای وی آغاز شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی قزوین، متخصص طب اورژانس بیمارستان شهید رجایی بیان کرد: مصدوم ۱۶ ساله حادثه‌ی انفجار مواد محترقه در الوند دچار ۲۰ درصد سوختگی درجه یک شده است که برای وی سی تی اسکن و مشاوره و بررسی توسط متخصص چشم صورت گرفت، در حال حاضر شرایط جسمانی مصدوم تحت کنترل بوده و در بیمارستان شهید رجایی بستری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha