• چهارشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99112921799
  • خبرنگار : 71451

مروری بر فعالیت‌های کمیته تألیف و نشر کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان

مروری بر فعالیت‌های کمیته تألیف و نشر  کنگره ۳۵۳۵ شهید زنجان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان گفت:در راستای تألیف آثار جدید از حماسه‌ها و رشادت‌های هشت سال دفاع‌مقدس، نویسندگان جدیدی شناسایی و جمع‌آوری آثار تألیف شده در حوزه دفاع‌مقدس طی سال‌های گذشته در حدود ۱۳۰ اثر گردآوری شده است.

به گزارش ایسنا، قاسم محمدی با اشاره به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در سال آینده، توضیح داد:کمیته‌ای که اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس عهده‌دار است؛ کمیته تألیف و نشر است که در این خصوص بیش از ۵۰ عنوان کتاب توسط همه کمیته‌ها در دست اقدام و چاپ است.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی با مسئولان ذی‌ربط کمیته‌ها تشکیل شده است، گفت: در راستای تألیف آثار جدید از حماسه‌ها و رشادت‌های هشت سال دفاع‌مقدس، نویسندگان جدیدی شناسایی و جمع‌آوری آثار تألیف شده در حوزه دفاع‌مقدس طی سال‌های گذشته در حدود ۱۳۰ اثر گردآوری شده است.

محمدی ادامه داد: سه عنوان کتاب توسط حوزه هنری، ۲۰ عنوان توسط مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در سپاه استان، چهار عنوان کتاب توسط اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، چهار عنوان توسط سازمان تبلیغات اسلامی، دو عنوان توسط اداره‌کل آموزش و پرورش، چند عنوان کتاب هم توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز ۳۰ عنوان کتاب توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان در دست اقدام و چاپ است.

وی یادآور شد: ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام از جمله کارهای ارزشمندی است که توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان انجام شد که در این راستا توانستیم طی چند سال اخیر در ۱۰ شهرستان، یادمان شهدای گمنام را ساماندهی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یادمان شهدای گمنام در شهرستان سلطانیه و شهر نیک‌پی فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم تکمیل یادمان شهدای گمنام این دو منطقه نیز تا زمان برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان آماده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha