• چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99110805473
  • خبرنگار : 50189

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان اعلام کرد

تجهیز 221 خانه ورزش روستایی/ سرانه فضای ورزشی کرمان، منطبق با متوسط کشور

تجهیز 221 خانه ورزش روستایی/ سرانه فضای ورزشی کرمان، منطبق با متوسط کشور

ایسنا/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به زیرساخت‌های ورزشی استان گفت: 160 هزار متر طی دو سال اخیر فضای ورزشی افتتاح شد و با بهره‌برداری این فضاها سرانه ورزشی استان کرمان منطبق با سرانه ورزشی کشور شد.

"میثم پاریزی" صبح امروز هشتم بهمن‌ماه در شورای عالی ورزش استان کرمان اظهار کرد: 1000 هیات ورزشی در سطح استان کرمان وجود دارد و 41 تیم ورزشی در سطح لیگ‌های برتر کشور داریم.

وی از زیرساخت‌های ورزشی استان سخن به میان آورد و افزود: 160 هزار متر طی دو سال اخیر فضای ورزشی افتتاح شد و با بهره‌برداری این فضاها سرانه ورزشی استان کرمان منطبق با سرانه ورزشی کشور شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به طرح‌های مشارکتی این اداره کل با بخش خصوصی و سایر ارگان‌ها اظهار کرد: باید شرکت‌های بزرگ استان نگاه توسعه متوازن به کل استان داشته باشند که برخی از این شرکت‌ها در این راستا گام برداشته‌اند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و لغو بازی‌های المپیک و پارا المپیک 2020 اظهار کرد: این بازی‌ها در سال میلادی جدید برگزار می‌شود و امیدواریم که شرکت‌های بزرگ صنعتی از نمایندگان استان در این بازی‌ها حمایت لازم را انجام دهند.

پاریزی بیان کرد: تفاهمنامه‌ای بین اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری کرمان منعقد می‌کنیم تا بتوانیم از ظرفیت شهرداری‌ها نیز در این زمینه استفاده کنیم و نشاط را در جامعه افزایش دهیم.

وی با اشاره به جایگاه ورزش در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: اگر جوانان به میادین ورزشی کشانده شوند در جلوگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی می‌توان گام‌های ارزنده ای برداشت. ورزش و تحرک می‌تواند در پیشگیری از وقوع جرم و ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی نقش به سزایی ایفا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه از اقدامات این اداره کل در راستای ترویج ورزش در روستاها گفت: در سطح استان 221 خانه ورزشی روستایی را تجهیز کرده ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha