• یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99110503229
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳۲ پروژه در شهرستان همدان همزمان با دهه فجر

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳۲ پروژه در شهرستان همدان همزمان با دهه فجر

ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری همدان اعلام کرد: همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان همدان ۱۳۲ طرح تولیدی و اقتصادی و پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

محمدعلی محمدی یکشنبه ۵ بهمن ماه در ستاد دهه فجر شهرستان همدان، ادامه داد: این طرح ها شامل افتتاح ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۲۰۶ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۲۱ طرح با اعتبار ۱۲۸ میلیارد تومان است.

سرپرست فرمانداری همدان با تأکید بر ابتکار عمل در اجرای برنامه های دهه فجر اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم و فعالان اجتماعی و فرهنگی در تعظیم شعائر مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: کمیته های تخصصی ۱۸گانه در ستاد دهه فجر شهرستان همدان متناسب با جامعه هدف خویش نسبت به اجرای برنامه ها با ملاحظه مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا اقدام کنند.

محمدی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عملکرد دولت است، یادآور شد: دستگاه های اجرایی نسبت به اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت رسانه ها و بهره گیری از فضای مجازی در این راستا اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کرد: دستگاه های اجرایی مسئول، تشکل های دانشجویی و مردمی باید تمرکز بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن شناسی، خودباوری و وحدت را مهمترین رویکردهای تعیین شده دهه مبارک فجر امسال دانست و تصریح کرد: در برابر آثار تحریم های ظالمانه، تبلیغات منفی و شرایط خاص ناشی از کرونا امیدآفرینی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدی در پایان بیان کرد: دهه مبارک فجر با ایام میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام تقارن یافته است که باید در برگزاری جشن ها و برنامه ها باید توجه به ملاحظات و محدودیت ها مدنظر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مسئولان کمیته های تخصصی ۱۸گانه ستاد دهه فجر شهرستان همدان به اهم برنامه های پیش بینی شده در کمیته ذیربط اشاره کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha