• پنجشنبه / ۱۸ دی ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99101813730
  • خبرنگار : 50294

جهاددانشگاهی مجموعه‌ای پویا و متفکر است

جهاددانشگاهی مجموعه‌ای پویا و متفکر است

ایسنا/کردستان نماینده مردم بیجار، بابارشانی و حسن آباد یاسوکند در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی مجموعه ای پویا و متفکر در پیشبرد برنامه‌های متنوع است.

علیرضا زندیان در بازدید از جهاددانشگاهی بیجار و دیدار با جهادگران این مجموعه ضمن اشاره به ظرفیت های کلان جهاددانشگاهی اظهار کرد: ظرفیت‌های مناسبی در این نهاد وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر مردم بیش از پیش از آن‌ بهره‌مند شوند.

وی افزود: حلقه اتصال بین جهاددانشگاهی و نهادهای اجرایی باید مستحکم‌ باشد تا زحمات مجموعه جهاددانشگاهی به مرحله اجرا نزدیک شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه جهاددانشگاهی نهادی فعال و پویا است تاکید کرد: با توجه به نیاز شهرستان دامنه فعالیت های جهاد دانشگاهی باید گسترش یابد.

وی بر اهمیت آموزش در بخش صنعت تاکید کرد و یادآور شد: آموزش نیروی کار، تولید بخش صنعت را افزایش می دهد و با افزایش سرمایه انسانی تولید داخلی افزایش خواهد یافت.

زندیان با اشاره به اهمیت نقش مدیریت در توسعه اقتصادی کشور، عنوان کرد: مشکل اقتصاد کشور، کمبود منابع و ثروت نیست، بلکه مشکل ضعف مدیریت است.

وی بخشی از مشکلات اقتصادی فعلی کشور را ناشی از تحریم ها دانست و گفت: قطعا تحریم ها در مشکلات اقتصادی فعلی کشور بی تاثیر نیست اما بخش اعظمی از این مشکلات به ضعف مدیریتی بر می گردد. 

در ادامه شریفیان مدیر جهاددانشگاهی بیجار، با اعلام اینکه جهاددانشگاهی شهرستان بیجار از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: مجموعه ی جهاددانشگاهی به واسطه ارائه خدمات گوناگون در طول این یک دهه فعالیت خود، همواره مورد اقبال عمومی مردم شهرستان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های آموزشی در جهاددانشگاهی بیجار پررنگ تر است، خاطرنشان کرد: ده ها دوره آموزشی در قالب دپارتمان های پزشکی، علوم انسانی،کامپیوتر، کشاورزی و فرهنگ و هنر در این مرکز برگزار می شود.

شریفیان با ذکر اینکه جهاددانشگاهی در برگزاری هیچ دوره ای محدودیت ندارد، گفت: در حال حاضر دوره های اشتغال محور از جمله تکنسین داروخانه، تربیت مربی مهدکودک، تربیت مدرس مدارس ابتدایی، حسابداری ماندگار، تزریقات و ... در این مرکز برگزار می شود و در آینده نزدیک هم دوره چوب و رزین و کفپوش اپوکسی نیز مجدداً به آموزش های این مرکز اضافه خواهد شد.

مدیر جهاددانشگاهی بیجار با ذکر اینکه از جمله مهمترین اقدام این نهاد راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی بوده، افزود: در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی بیجار به تمام گروه های سنی آموزش های عملیاتی از ایده پردازی تا تجاری سازی ایده، ارائه می شود.

وی در پایان بر تلاش جهادی این نهاد انقلابی با تکیه بر نیروهای جهادی و مدرسان تحصیلکرده در سطح شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: این مجموعه با وجود تمام کمبودها و کاستی ها همواره تلاش کرده تا با همتی جهادی به مردم خدمت کند چرا که مردمان دیار گروس، مردمانی با فرهنگ و اصالت و لایق بهترین خدمت رسانی ها هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha