• دوشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99092418246
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس پلیس اردبیل:

پلیس در گردنه‌ها و مناطق صعب‌العبور استان اردبیل مستقر می شود

پلیس در گردنه‌ها و مناطق صعب‌العبور استان اردبیل مستقر می شود

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: گشت زمستانی پلیس در جاده‌ها با هدف ارتقای امنیت و سلامت مردم با کمک 577 نفر نیرو اجرایی و عملیاتی می‌شود.

سردار حسینی در جریان آغاز طرح زمستانی پلیس راه اظهار کرد: پلیس راه استان با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر، اورژانس و امداد خودرو طرح زمستانی را اجرایی می‌کند تا با حضور در گردنه‌های صعب‌العبور به کمک هموطنان بشتابد.


وی تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح و گشت‌های مستمر پلیس در کنار سایر نیروها، افزایش امنیت مردم در ترددهای روزانه و همچنین تأمین سلامت آنها در گذر از جاده‌های استان اردبیل است. اکثر این نیروها در گردنه‌ها و مناطق صعب‌العبور استان مستقر شده و سعی می‌کنند در زمستان با یاری رساندن به هموطنان کمک کار آنها در یک تردد ایمن باشند.


حسینی افزود: انتظار می‌رود هموطنان نیز در سفر و گذر از گردنه‌های صعب‌العبور استان زنجیر چرخ به همراه داشته و مایحتاج ضروری را نیز در خودرو همراه خود داشته باشند.


وی خاطر نشان کرد: رانندگان قبل از انجام سفر باید از کارکرد درست بخاری خودرو و برف‌پاکن و همچنین باز و بسته کردن زنجیر چرخ و مهارت لازم در این زمینه اطمینان داشته سپس در جاده‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی و دریافت اطلاعات سفر خود را انجام دهند.


سردار حسینی بیان کرد: در استان اردبیل در قالب طرح زمستانی بیش از 373 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به کارگیری می‌شود تا در صورت بروز حوادث احتمالی کمک‌رسانی و امدادرسانی انجام شود.


وی اضافه کرد: در طرح زمستانی مشترک پلیس راه با سایر دستگاه‌ها 577 نفر در خدمت مردم خواهند بود تا از اول زمستان تا پایان اسفندماه مراقبت و ارتقای ایمنی در جاده‌های استان با کمک پلیس و سایر نیروها انجام شود.


به گزارش روابط عمومی پلیس، رئیس پلیس اردبیل ادامه داد: همه ساله اجرای این طرح زمینه‌ای را فراهم می‌آورد تا کاهش تصادفات و بار ترافیکی را در جاده‌ها شاهد باشیم که قطعا با توجه به سردسیر بودن استان اردبیل این طرح زمینه ارتقای امنیت و آرامش بیشتر مردم را نیز فراهم خواهد کرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha