• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99061611666
  • خبرنگار : 50024

فرماندار اشتهارد:

روز جمعه با خودکار شخصی و ماسک برای رأی دادن اقدام کنید

روز جمعه با خودکار شخصی و ماسک برای رأی دادن اقدام کنید

ایسنا/البرز فرماندار اشتهارد گفت: در دور اول انتخابات مجلس یازدهم مشارکت البرزی‌ها ۲۸ درصد بود که این نشان می‌دهد کارگزاران انقلاب و مسئولان در گام دوم انقلاب باید به گونه ای رفتار کنند که بتوانند مشارکت مردم به ویژه نسل جوان را جلب کنند.

محمد کردی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه رونق فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی در اشتهارد باعث شده طی چند سال گذشته شاهد افزایش نرخ مهاجرت و جمعیت این شهرستان باشیم، اظهار کرد: طی چند سال گذشته عده زیادی برای بهبود وضعیت زندگی و دستیابی به موقعیت شغلی به اشتهارد مهاجرت کرده اند که این امر باعث گران شدن نرخ مسکن شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه بافت مسکونی و ساخت وسازهای این منطقه پاسخگوی نیاز متقاضیان مسکن نیست به همین دلیل شاهد افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن  و گلایه مردم از وضعیت پیش آمده هستیم.

وی افزود: برای ایجاد تعادل در وضعیت ایجاد شده بنا است از طریق طرح اقدام ملی مسکن بیش از ۲۵۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان ایجاد شود که ۳۰۰ مورد از آنها جزء واحدهای نیمه کاره هستند و امیدواریم به زودی به پایان برسند و در اختیار متقاضیان قرار بگیرند.

این مسئول گفت: بدون شک تکمیل واحدهای طرح اقدام ملی مسکن می‌تواند تا حدودی از آشفتگی بازار مسکن در این شهرستان بکاهد.

کردی در پاسخ به اینکه آیا صحت دارد تنها سه دهم درصد از افرادی که می خواستند تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کنند موفق به گرفتن این وام شده اند، گفت: این طرح تصمیم مسئولان کشور برای کنترل بازار افسارگسیخته مسکن بود که متاسفانه  پس از ارجاع به استان‌ها آن طور که باید و شاید اجرای نشد.

فرماندار اشتهارد گفت: متاسفانه این ناهماهنگی‌ها و بروکراسی اداری در استان‌ها باعث شد فضای شیرین خدمت مسئولین به مذاق عده‌ای که برای تامین اجاره خانه خود به پول نیاز دارند تلخ شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در دور اول انتخابات مجلس یازدهم مشارکت البرزی‌ها ۲۸ درصد بود که این نشان می‌دهد کارگزاران انقلاب و مسئولان در گام دوم انقلاب باید به گونه ای رفتار کنند که بتوانند مشارکت مردم به ویژه نسل جوان را جلب کنند.

فرماندار اشتهارد گفت: در مجموع یک و نیم میلیون نفر از استان البرز واجد شرایط رای در انتخابات هستند که امیدواریم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند تا بتوانند منتخب خود را با بیشترین آراء راهی خانه ملت کنند.

وی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده و از مردم درخواست می‌شود روز جمعه با خودکار شخصی و ماسک در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha