• چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99061208769
  • خبرنگار : 50024

پای کلاهبرداران اینترنتی به فروش کنتور آب هم باز شد!

پای کلاهبرداران اینترنتی به فروش کنتور آب هم باز شد!

ایسنا/البرز مدیر آبفای کرج گفت: ۹۵ درصد فروش کنتور آب کشور توسط شرکت آب و فاضلاب انجام می‌شود.

شهرام حافظ در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طی چند ماه اخیر گزارش‌هایی مبنی بر فروش اینترنتی کنتور آب دو اینچی دریافت کرده‌ایم، اظهار کرد: ۹۵ درصد فروش کنتور آب کشور توسط شرکت آب و فاضلاب انجام می شود و پنج درصد باقی مانده نیز مربوط به آبرسانی‌های خصوصی برای مواردی مثل چاه‌های آب کشاورزی است.

وی ادامه داد: کنتورهای شرکت آب و فاضلاب یک چهارم، یک دوم و در نهایت یک اینچی است و فروش کنتور آب دو اینچی چیزی جز کلاهبرداری اینترنتی نیست.

وی تاکید کرد: عدم نظارت جدی بر فضای مجازی باعث شده برخی افراد سودجو از نیاز مردم به کنتور آب سوء استفاده و از آنها کلاهبرداری کنند و در این خصوص از پلیس فتا تقاضا داریم با جدیت ورود کند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه با نزدیک شدن به فصل پاییز به تدریج شاهد خاموشی کولرهای آبی در ساعات بیشتری از شبانه روز و کاهش میانگین مصرف آب توسط مشترکین هستیم، افزود: از شهروندان انتظار می رود با تعامل با شرکت آبفا مدیریت بیشتری در مصرف آب داشته باشند تا چند روز باقی مانده از فصل تابستان را با کمترین مشکل سپری کنیم.

حافظ توضیح داد: شیوع کرونا باعث شده میانگین مصرف آب در تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته باشد.

مدیر آبفای کرج با بیان اینکه مردم باید در مصرف آب دقت کافی داشته باشند تا در آیندگان با دغدغه کمبود آب مواجه نشوند، گفت: استاندارد کشوری مصرف آب شرب به ازای هر نفر در شبانه روز برابر ۱۵۰ لیتر است اما شهر کرج به ازای هر نفر در شبانه روز ۲۰۵ لیتر بر ثانیه است.

وی گفت: آبفا وظیفه دارد آب با کیفیت را به صورت مستمر و کمترین قطعی در اختیار مشترکین قرار دهد ولی با توجه به کاهش منابع زیرزمینی به واسطه استفاده بیش از حد در طول سال‌های گذشته، برای تحقق این هدف همکاری بیشتر مردم ضروری انکار نشدنی است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha