• سه‌شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99060403507
  • خبرنگار : 71451

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت افزایش شناخت شهیدان رجایی و باهنر

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت افزایش شناخت  شهیدان رجایی و باهنر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت افزایش شناخت از شهیدان رجایی و باهنر و نقش ارزنده این شهدا و شهدای کارمند در پایداری ایران اسلامی از نکات مهمی است.

به گزارش ایسنا، سید منصور موسوی  که در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد سخن می گفت، با اشاره به هفته دوت بیان کرد:این هفته مجالی است تا ما با معرفی و ارائه اهم دستاوردها و فعالیت‌های خود در جهت تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی، سند چشم‌انداز کشور، سیاست‌های کلی نظام و برنامه‌های توسعه و همچنین برنامه سالانه دولت در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آن‌ها را در معرض دید و قضاوت افکار عمومی و جامعه قرار دهیم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم محور قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت در جهت‌گیری برنامه‌های مرتبط با بزرگداشت هفته دولت، به تشریح سرفصل برنامه‌های بنیاد استان در هفته دولت پرداخت و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت افزایش شناخت شهیدان رجایی و باهنر و نقش ارزنده این شهدا و شهدای کارمند در پایداری ایران اسلامی از نکات مهمی است که باید در برنامه‌های مرتبط با هفته دولت در بنیاد استان و شهرستان‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: تجلیل از شهدای کارمند و خانواده‌های معظم آنان در سطح استان، انجام تبلیغات محیطی و شهری درباره شهیدان مخصوصاً رجایی و باهنر و شهدای کارمند از دیگر موارد لازم در اجرای برنامه‌های مرتبط با هفته دولت در بنیاد اجرا می‌شود.


موسوی ادامه داد: اجرای طرح سپاس با تمرکز بر دیدار با خانواده معظم شهدای دولت و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا که در روز اول هفته دولت در سراسر استان صورت گرفت بخش دیگری از این برنامه‌ها هستند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha