• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403062918976
  • خبرنگار : 50589

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا:

برگزاری ۱۰۰۰ برنامه ورزشی در هفته دفاع‌مقدس

برگزاری ۱۰۰۰ برنامه ورزشی در هفته دفاع‌مقدس

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا از برگزاری بیش از هزار برنامه ورزشی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

علی حیدر پناه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی ۲۶۷ شهید ورزشکار را تقدیم وطن کرده و در راستا ترویج روحیه ایثار و شهادت مرام نامه‌ای برای هر یک از این ورزشکاران تهیه کرده‌ایم که ۷۰ قطعه از آن آماده است.

او با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری مسابقات ورزشی در هفته دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گفت : برنامه‌های ورزشی سپاه عاشورا برای هفته دفاع‌مقدس آغاز شده و تا پایان هفته بسیج ادامه خواهد داشت و هدف ما ترویج روحیه شهدا در بین جوانان است.

حیدرپناه ادامه داد: بیش از هزار برنامه ورزشی در سطح ۲۱ شهرستان و ۲۲ ناحیه در سطوح، پایگاه، حوزه، ناحیه و استان در رشته های مختلف برگزار خواهد شد.

او با تشریح برنامه‌های ورزشی تربیت بدنی سپاه عاشورا بیان کرد: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های‌مان روز گذشته با حضور ۲۵۰ رزمنده ورزشکار و رقابت در چهار رشته ورزشی برگزار شد.

حیدرپناه گفت: مسابقات انتخابی تیم بسیج استان فردا (جمعه) با حضور ۲۰۰ جودوکار برگزار خواهد شد و مسابقات پرورش اندام و بدنسازی هم فردا برگزار خواهند شد.

او ادامه داد: روز شنبه نیز مسابقات انتخابی تیم جودو بسیج خواهران استان برگزار خواهد شد. روز پنجشنبه نیز پیاده‌روی خانوادگی برگزار خواهد شد.

او از برگزاری رقابت‌های جام فیروزه خبر داد و گفت: بیش از ۵۰۰ تیم ورزشی با حضور چهار هزار بسیجی و تلاش آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: در هفته پایانی مهرماه مسابقات دو و میدانی با حضور ورزشکاران بسیجی برگزار خواهد شد و رقابت‌های نیروهای مسلح در چهار رشته، جهت‌یابی، شنا، آمادگی جسمانی و تیراندازی برگزار خواهد شد.

او در رابطه با آخرین وضعیت باشگاه مقاومت سپاه عاشورا گفت: این باشگاه در حال حاضر با ۲۲ رشته فعال است و پنج رشته تیمداری می‌کند.

حیدر پناه گفت: تیم فوتبال مقاومت سال گذشته در تصمیمی ضرب‌العجل در مسابقات لیگ دسته سه حضور پیدا کرد اما به دلیل عدم آمادگی از این رقابت‌ها حذف شد. اما مطمئنا در فصل جاری عنوان قهرمانی سوپر لیگ استان را از آن خود کرده و دوباره به لیگ دسته سه راه پیدا خواهد کرد.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا بیان کرد: با شهرداری و کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز تصمیماتی مبنی بر ادغام باشگاه مقاومت سپاه عاشورا و باشگاه شهرداری تبریز هستیم تا با استفاده از نیروی انسانی و زیرساخت‌های ورزشی سپاه عاشورا و منابع شهرداری بتوانیم در هفت رشته ورزشی تیمداری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha