• پنجشنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403062919280
  • خبرنگار : 30192

شمسایی: از بازیکنانم راضی نیستم/ سطح بازی بسیار پایین بود

شمسایی: از بازیکنانم راضی نیستم/ سطح بازی بسیار پایین بود

سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از پیروزی برابر گواتمالا گفت: از هیچکدام از بازیکنانم راضی نیستم. تیمی که می‌خواهد برنده بازی باشد باید با تفکر حرفه‌ای جلو برود. در این یکی، دو روز ذهن بازیکنان درگیر بود و این به ما برمی‌گردد که می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم.

به گزارش ایسنا، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از پیروزی ۹ بر ۴ برابر گواتمالا در جام جهانی گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم اما از هیچکدام از آنها راضی نیستم. تیمی که می‌خواهد برنده بازی باشد باید با تفکر حرفه‌ای جلو برود. در این یکی، دو روز ذهن آنها درگیر بود و این به ما برمی‌گردد که می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم. بازی را بردیم و از گروه صعود کردیم ولی بازی برای من بسیار سطح پایین بود و از این بابت ناراحت هستم. قطعا نکاتی دارد که با بازیکنان در میان می‌گذارم. هر که توانست خودش را پیدا کند، بازی می‌کند و هرکس نتوانست از گردونه خارج می‌شود.

شمسایی درباره بازی بعدی تیم ملی در مرحله گروهی برابر فرانسه گفت: سه روز وقت داریم، بازی را می‌بینیم و آنالیز می‌کنیم تا آنچه مدنظرمان است در زمین پیاده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
دیروز ۱۹:۳۱

سلام، وقتی سرمربی تیم به صراحت از تیم خود انتقاد می کند، دیگه حرفی نیست، فقط باید صریح گفت : تیم ایران در دوبازی ۱۶ گل زده و پنج خورده، اصلا عیار و جنس تیم ایران، تا کنون آن تیمی نیست که شایسته حضور در جمع چهار تیم نهایی باشد، بقیه اش بماند.

avatar
دیروز ۲۱:۰۳

خیلی زشت بود بازی بچه ها افتضاح بود

avatar
دیروز ۲۱:۲۹

بله آقای شمسایی؛ ؛؛بازیکنان هنوزچارچوب شناس نیستند؟؟سرعت برگشت به دفاع اینقدرضعیف؟؟؟از۵حمله ی جدی ۴تاش وارددروازه ماشد😡😡😡

avatar
دیروز ۲۲:۱۹

شمسایی مربی خوبی نیست ،تیم ایران ضعیف شده

avatar
دیروز ۲۳:۵۵

۵ تا شوت زدند ۴ تاش گل شد. تعداد شوتهای ایران از تعداد پاسهای اونها بیشتر بود ولی ۹ گل زدیم عجیب نیست. عجیب بیشتر خوردن ۴ گل بود