• یکشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99052619433
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

فرماندار سلماس:

اهمال کاری ادارات در دریافت کد رهگیری سلامت قابل قبول نیست

اهمال کاری ادارات در دریافت کد رهگیری سلامت قابل قبول نیست

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار سلماس گفت: توجه داشته باشیم که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و محل های عمومی ارائه خدمات به مردم حق الناس است و در صورت عدم اقدام لازم از سوی روسای ادارات برخورد های قانونی لازم حتما انجام خواهد شد.

علی اکبرعسگری امروز ۲۶مرداد در جلسه ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا در سلماس بابیان اینکه عدم دریافت کد رهگیری سامانه سلامت توسط برخی ادارات شهرستان بی هیچ وجه قابل قبول نیست، افزود: توجه داشته باشیم که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و محل های عمومی ارائه خدمات به مردم حق الناس است و در صورت عدم اقدام لازم از سوی روسای ادارات برخورد های قانونی لازم حتما انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: نیازمند تقویت و احساس مسئولیت هر چه بیشتر اکیپ های بازرسی و نظارت ویژه کرونا در شهرستان هستیم و مدیرانی که ابلاغی در این خصوص دریافت کرده اند حتما باید درایت لازم را داشته باشند تا پروتکل های بهداشتی در مجموعه تحت مدیریت شان و در سطح جامعه رعایت شود.

عسگری بیان کرد: عموم جامعه نباید هزینه سهل انگاری برخی افراد و مسئولین را بدهند؛ چراکه اگر حتی یک شخص یا اداره در این زمینه کم کاری کند زحمات چندین ماهه کادر درمان و مردمی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، به هدر می دهد.

فرماندار سلماس تصریح کرد: برگزاری کنکور نیازمند پشتیبانی همه دستگاه های  ذیربط است و باید تمامی تدابیر لازم برای برگزاری کنکور همراه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی خاص این آزمون رعایت شود تا فرزندانمان بتوانند در کمال سلامتی این امتحان سراسری را سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری یا عدم برگزاری مراسمات عزاداری محرم هنوز نامه و دستور العمل خاصی به فرمانداران ابلاغ نشده اما در سطح شهرستان تمامی هماهنگی ها برای رعایت پروتکل های اعلام شده خاص محرم با هیئات عزاداری و مساجد و... در حال انجام است تا آمادگی لازم را در صورت برگزاری مراسمات داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha