• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403041409594
  • خبرنگار : 71475

رسانه عبری: بعد از ترور فرمانده حزب‌الله، روزهای سختی در پیش داریم

رسانه عبری: بعد از ترور فرمانده حزب‌الله، روزهای سختی در پیش داریم
شهید محمد نعمه ناصر

رسانه‌ عبری با تاکید بر اینکه بعد از ترور روز چهارشنبه یکی از فرماندهان حزب‌الله در جنوب لبنان روزهای سختی پیش روی این رژیم است، نوشت، این ترورها راهبرد حزب‌الله را تغییر نخواهند داد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری هاآرتص نوشت، ترور فرمانده «محمد نعمه ناصر» در منطقه الحوش واقع در شهر صور جنوب لبنان به شکل فزاینده‌ای «به عنوان جایگزینی برای دستاوردهای استراتژی یا به عنوان درمان مسکّنی» برای درخواست رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله «یکبار برای همیشه» علیه لبنان است.

این روزنامه نوشت، ترور، مسیر راهبرد حزب‌الله را که مبتنی بر معادله ارتباط میان توقف جنگ غزه  و آتش‌بس در لبنان است، تغییر نخواهد داد.

این روزنامه همچنین نوشت، برخلاف گذشته تشکیلات فرماندهی عالی حزب‌الله به شکل گسترده‌ای توسعه یافته و امروز چند لایه‌ است و می‌تواند صفوف را فورا پر کند و ورود به جنگ فراگیر به نفع هیچ طرفی نیست.

مقاومت اسلامی لبنان، حزب‌الله، روز چهارشنبه از شهادت محمد نعمه ناصر (حاج ابونعمه) رزمنده حزب‌الله و متولد سال ۱۹۶۵ در شهرک حداثا واقع در جنوب لبنان در پی حمله پهپاد اسرائیلی به خودروی حامل وی در نزدیکی بیمارستان ایتالیایی در شهر صور خبر داد.

مقاومت لبنان روز گذشته چهار عملیات را در چهارچوب پاسخ به این حمله و ترور صورت داد و رزماندگان آن از گلوله‌باران مقر فرماندهی تیپ گولان ۲۱۰ در پادگان نفح و مقر دفاع هوایی و موشکی در پادگان کیلع با صد فروند موشک کاتوشیا خبر دادند.

مقاومت لبنان همچنین مقر گردان وابسته به نیروی زمینی ارتش صهیونیستی در پادگان کیلع و مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ در پادگان کریات شمونه را با موشک فلق و نیز پادگان زرعیت را با موشک‌های برکان مورد حمله قرار داد.

در همین راستا، «حسن فضل‌الله»، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: ترور فرمانده محمد نعمه ناصر مقاومت را وادار به عقب نشینی نکرده و اراده و تصمیم آن را برای تداوم مقابله با اشغالگران تضعیف نخواهد کرد و مانع از کاهش فشار در جبهه شمالی نمی‌شود.

او همچنین رژیم صهیونیستی را به مجازات برای این جنایت تهدید کرد و گفت، مقاومت قادر است ارتش صهیونیستی را در هر مکانی تحت تعقیب قرار دهد و ترور فرماندهان و نیروهای مقاومت تنها موجب افزایش پافشاری برای تداوم جهادشان خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha