• سه‌شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99023021586
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

تخصیص ۵.۵ میلیارد ریال اعتبار به مدارس شبانه‌روزی خراسان جنوبی

تخصیص ۵.۵ میلیارد ریال اعتبار به مدارس شبانه‌روزی خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تخصیص ۵.۵ میلیارد ریال اعتبار به مدارس شبانه‌روزی استان از سوی استانداری خبر داد.

محمد علی واقعی، امروز سه شنبه 30 اردیبهشت در آیین توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و اداری به مدارس استان، اظهار کرد: استاندار خراسان‌جنوبی در سفر به شهرستان‌های مختلف استان تأکید بر بازدید از خوابگاه‌های مدارس شبانه‌روزی و پیگیری وضعیت امکانات در مدارس نقاط مختلف استان را داشتند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه امروز در نگاه مسئولان عالی خراسان‌جنوبی آموزش و پرورش و مباحث مرتبط با آن یک اولویت است، افزود: با پیگیری‌های استاندار خراسان‌جنوبی حذف مدارس خشت و گلی در استان محقق و تا پایان سال تحصیلی آینده نیز همه مدارس استان به سیستم گرمایشی استاندارد متصل خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی تصریح کرد: آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز در زمینه تجهیز این مدارس مبالغی را اختصاص دادند.

واقعی ادامه داد: تاکنون مبلغ سه میلیارد ریال وجه نقد و دو میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب خرید تجهیزات به مدارس شبانه‌روزی سطح استان و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان از سوی استاندار اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان در راستای کیفیت بخشی به آموزش مدارس اقدام به اختصاص مبلغ 15 میلیارد ریال در قالب خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی و مبلغ 10 میلیارد ریال بابت خرید تجهیزات اداری کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از خرید 740 صندلی ابتدایی، 370 میز ابتدایی و 310 صندلی دوره متوسطه به مبلغ 210 میلیون تومان خبر داد و گفت: 40 دستگاه فتوکپی مدارس طرح حمایتی و 55 کیت علوم و ریاضی ابتدایی و 578 دستگاه ویدئوپروژکتور و 52 کیس کامپیبوتر همراه 52 مانیتور نیز خریداری شده است.

واقعی با اشاره به خرید 685 صندلی کارمندی گردان و 360 صندلی ثابت کارمندی، یادآور شد:  توزیع این اقلام در مراحل دیگری نیز تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha