• پنجشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403041409483
  • منبع : وزارت ورزش و جوانان

بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی المپیکی‌های پینگ‌پنگ ایران در مازندران

بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی المپیکی‌های پینگ‌پنگ ایران در مازندران

وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ بازدید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در ادامه سرکشی از اردوی ورزشکاران المپیکی ایران، از اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ که در مازندران در جریان است، دیدن کرد. در این بازدید، وزیر ورزش و جوانان ضمن بازدید از وضعیت اردویی نوشاد و نیما عالمیان، با رییس فدراسیون تنیس‌روی‌ میز، مربیان و این دو ورزشکار المپیکی ایران به گفت‌وگو نشست.

وزیر ورزش و جوانان نیز با قدردانی از رییس فدراسیون تنیس‌روی‌ میز و عملکرد ورزشکاران این رشته در مدت اخیر به ویژه بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: ورزش ایران برای حضور در المپیک ۴٠ سهمیه را کسب کرده و امیدواریم با کمک خدا حضور ورزشکاران ما هم موفقیت‌آمیز باشد.

هاشمی افزود: پینگ‌پنگ یکی از این رشته‌هایی است که با مدیریت آقای قارداشی به موفقیت‌های خوبی دست یافته است. زمانی پیروزی پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی در رقابت با حریفان شرق آسیا که بهترین‌های جهان هستند مثل آرزو و رویا بود اما اکنون این پیروزی‌ها در دسترس است و ورزشکاران ما این توانایی را از خود نشان داده‌اند.

بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی المپیکی‌های پینگ‌پنگ ایران در مازندران

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دغدغه‌های بیان شده توسط ورزشکاران اظهار کرد: فلسفه حضور بنده و دیگر مدیران به واسطه ورزشکاران است. اگر ورزشکار را از ورزش بگیرید مدیر و مربی دیگر معنایی ندارند و این ورزشکاران هستند که برای مدیران ورزشی نقش تعیین می‌کنند. خدمت برای شما افتخار است و تمام تلاشمان این است که بتوانید بدون دغدغه در مسابقات شرکت کنید.

هاشمی با تقدیر از پتروشیمی زرند و خلیلی مدیرعامل پتروشیمی بخاطر حمایت‌هایش از ورزش به ویژه پینگ‌پنگ خطاب به نیما و نوشاد عالمیان گفت: شما به همراه خانم شهسواری که اینجا حضور ندارند در المپیک تلاش خودتان را بکنید و همین تلاش برای مردم و کشور قابل تقدیر است و امیدوارم با کمک خدا موفق باشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha