• شنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99012312840
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی مطرح کرد

تسهیلات سازمان وظیفه عمومی برای رفع مشکل تردد مشمولان در خارج از کشور

تسهیلات سازمان وظیفه عمومی برای رفع مشکل تردد مشمولان در خارج از کشور

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: به علت شیوع بیماری کرونا و رفع مشکلات تردد، مشمولان دارای معافیت تحصیلی خارج از کشور و همچنین مشمولان دارای مجوز خروج موقت و یا مقیم خارج از کشور از تسهیلات سازمان وظیفه عمومی ناجا بهره‌مند می‌شوند.

سرهنگ ابراهیم امرانی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت گسترده و جهانی، مشمولانی که دارای معافیت تحصیلی خارج از کشور، مجوز خروج موقت و یا مقیم خارج از کشور هستند و به دلیل لغو پروازهای خارجی و قرنطینه‌ برخی کشورها با مشکل مواجه شده‌اند، از برخی تسهیلات سازمان وظیفه عمومی ناجا بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به تسهیلات مورد اشاره نیز افزود: مشمولانی که با مجوز خروج موقت برای سفرهای تفریحی و علمی و... از کشور خارج و موفق به بازگشت در موعد مقرر به علت شیوع بیماری کرونا به کشور نشده‌اند، وثیقه سپرده شده این عزیزان ضبط نشده و در صورت بهبود شرایط و برطرف شدن محدودیت‌های پروازی، می‌توانند به کشور بازگردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، وی گفت: محدودیت زمانیدر نظر گرفته شده قبلی برای تمامی مشمولانی که در دانشگاه‌های خارج از کشور مشغول به تحصیل بوده و برای دیدار با خانواده به کشور وارد شده‌ و به دلیل لغو پروازها، شرایط بازگشت نداشته‌اند نیز لغو شده و می‌توانند پس از بهبود شرایط به کشور محل تحصیل بازگردند.

سرهنگ امرانی تاکید کرد: آن دسته از مشمولان غایبی که بیش از سه سال در خارج از کشور اقامت داشته و بر اساس مقررات تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور، از سالی دوبار تردد و در مجموع به مدت سه ماه اقامت استفاده کرده‌اند و در حال حاضر مدت حضور آنان در کشور بیش از سه ماه شده است، بدون هیچ گونه نگرانی، می‌توانند پس از اتمام و بهبود شرایط بیماری کرونا از کشور خارج شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha