• سه‌شنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 97021106703
  • منبع : نمایندگی همدان

نایب رئیس شورای شهر همدان خبر داد:

مخالفت شورای شهر با الحاق 4 روستا به شهر همدان

مخالفت شورای شهر با الحاق 4 روستا به شهر همدان

ایسنا/همدان نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه اجرای پارک 102 هکتاری فخرآباد چند ماه آینده آغاز می‌شود، گفت: به‌زودی با توافقات انجام شده پارک 400 هکتاری سد اکباتان نیز آغاز می‌شود.

به‌گزارش ایسنا، علی فتحی سه‌شنبه 11 اردیبهشت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شورای دوره پنجم شهر همدان شهریورماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: اقدامات شورای شهر همدان به مرور زمان به بار می‌نشیند و آن زمان می‌توان درباره عملکرد مدیریت شهری سخن گفت به‌طوریکه آغاز عملیات اجرایی پارک 24 هکتاری آمادای(تپه پیسا) و پارک 36 هکتاری خضریان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: نزدیک چهار ماه از ابتدای شورای دوره پنجم صرف انتخاب شهردار شد و هنوز زمان زیادی از فعالیت شورا برای انجام کارهای بزرگ نگذشته است.

مخالفت شورای شهر با الحاق 4 روستا به شهر همدان

فتحی با تأکید بر اینکه آبادانی شهر همدان و توسعه شهری در اولویت شورای شهر همدان است، یادآور شد: تلاش اعضای شورای شهر همدان بر این بوده است که خدمات متناسب با نیازهای دارای اولویت شهروندان را عملی کند .

وی درباره الحاق 4 روستا به شهر همدان اظهار کرد: براساس قانون، اگر قرار باشد منطقه‌ای به محدوده شهری همدان اضافه شود باید مصوبه شورای شهر را داشته باشد که اعضای شورای شهر همدان با الحاق چهار روستا به شهر مخالف است .

اختیار کامل انتصابات به شهردار همدان داده شده است

نایب رئیس شورای شهر همدان درباره شایعاتی مبنی بر دخالت در انتصابات شهرداری همدان، خاطرنشان کرد: اختیار کامل انتصابات به شهردار همدان داده شده است اما این موضوع که مشورت شود وجود دارد اما به معنی اعمال نفوذ نیست .

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره برخورد بد مأموران سد معبر با دستفروشان گفت: در سال‌های قبل که لباس نیروهای کنترل و نظارت متحدالشکل نداشتند، گاهی درگیری بین خود دستفروشان بود و آنها را به مأموران سد معبر نسبت می‌دادند .

فتحی بیان کرد: در شورای دوره پنجم شهر همدان 2 یا 3 مورد برخورد نیروهای سد معبر با دستفروشان نامتعارف بوده که پیگیری و برخورد لازم با آن انجام شده است .


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha