• چهارشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۵ / ۰۰:۴۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95071308354

تراویسا: پیشنهاد سرمربیگری والیبال ایران به من شده بود

تراویسا: پیشنهاد سرمربیگری والیبال ایران به من شده بود

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: حدود 12 سال پیش برای اولین‌بار از طرف ایران به من پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی شد اما شرایط منجر به همکاری نشد.

"لیوبومیر تراویسا" سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره حضورش در ایران اظهار کرد: من چندین‌بار از ایران پیشنهاد مربیگری داشتم. برای اولین‌بار حدود 12 سال و آخرین بار هم چهار سال پیش برای سرمربیگری تیم ملی ایران با من صحبت صورت گرفت اما شرایط منجر به همکاری با فدراسیون والیبال نشد. در واقع شهرداری ارومیه اولین باشگاه ایرانی بود که پیشنهاد داد تا به ایران بیایم و با صحبت‌هایی هم که داشتیم به توافق رسیدیم.

تراویسا درباره تیم شهرداری ارومیه نیز گفت: اینکه شهرداری تاکنون قهرمان لیگ نشده است برای من اهمیت زیادی دارد. هدف من این است که با این تیم قهرمان ایران شوم و امیدوارم این اتفاق در پایان فصل رخ بدهد.

سرمربی صربستانی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره شرایط تیم خود گفت: در مدت اخیر چند بازیکنمان را دراختیار نداشتیم ولی هدفمان این بود که آماده‌سازی خوبی را در تمرینات انجام دهیم و روز به روز آمادگی بهتری به دست بیاوریم.

او درباره نحوه برگزاری لیگ برتر والیبال ایران گفت: من در کشورهای ایتالیا، لهستان، صربستان، یونان و قطر تجربه سرمربیگری داشتم و براساس آن می‌توانم بگویم که قرعه‌کشی با شرایط خوبی برگزار شد اما زمان آن دیر است. در واقع باید خیلی زودتر و حداقل دوماه پیش این قرعه‌کشی صورت می‌گرفت تا تیم‌ها با آمادگی بهتری بتوانند در لیگ حاضر باشند. ما الان زمان کمی برای آماده کردن بازیکنانمان داریم و امیدوارم بازیکنان هرچه زودتر به تیم اضافه شوند.

تراویسا درپایان گفت: لیگ ایران در سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشته و این خیلی خوب است. وقتی مربی یا بازیکنی وارد تیم جدیدی می‌شود زمان زیادی می‌خواهد تا بتواند از هرنظر به آمادگی برسد و کارایی لازم را انجام دهد. من و همه بازیکنان می‌خواهیم هرچه زودتر به سطح مورد نظر برسیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha