• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403060905474
  • خبرنگار : 71979

گل‌محمدی: این VAR باعث اتلاف وقت می‌شود/ تغییرات زیاد برای هر تیمی تبعات دارد

گل‌محمدی: این VAR باعث اتلاف وقت می‌شود/ تغییرات زیاد برای هر تیمی تبعات دارد

سرمربی فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم فوتبال خوبی ارائه کردیم و اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم حتی پیروز مسابقه می‌شدیم.

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: فکر می‌کنم فوتبال خوبی ارائه کردیم ولی نتیجه‌ آن چیزی نبود که شایسته آن باشیم. می‌توانستیم بازی را حتی ببریم اما از موقعیت‌هایی‌ که داشتیم خیلی راحت گذشتیم و اگر قدر موقعیت‌ها را می‌دانستیم حتی پیروز مسابقه می‌شدیم. در هر صورت پرسپولیس تیم باتجربه‌ای است و مدعی قهرمانی و این سه امتیاز برای آن‌ها خیلی مهم بود. به نظرم بازیکنان فولاد بازی خوبی انجام دادند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم درس خوبی از این بازی بگیریم و با تجربه بیش‌تری برای بازی‌های بعدی بهتر کار کنیم.

او درباره این که این فولاد چه اندازه با تیم مدنظر او فاصله دارد؟ گفت: با توجه به موقعیتی که فولاد در چند سال گذشته داشته است، متأسفانه از آن شرایط آرمانی به دور بوده و وضعیت سختی را پشت سر گذاشته است. ما سعی کردیم بازیکنانی که می‌گیریم دونده و تاکتیک‌پذیر باشند. تغییرات زیاد برای هر تیمی تبعاتی دارد، ولی در سه هفته گذشته تیم ما لیاقت خود را نشان داده است. فقط باید از فرصت‌های به وجود آمده بهتر استفاده کنیم. بازیکنان ما اگر بیش‌تر تلاش کنند و تمرکز داشته باشند می‌توانیم تیم بهتری باشیم.

گل‌محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره تشویق هواداران پرسپولیس قبل از بازی عنوان کرد: من از همه ممنون هستم، خاطرات خوب و شیرین زیادی با آن‌ها داشتم. جا دارد که از هواداران فولاد هم تشکر کنم که راه زیادی را برای حمایت از تیم ما آمدند.

سرمربی فولاد درباره کمبودهای استفاده از VAR در لیگ ایران عنوان کرد: VAR که در لیگ ایران استفاده می‌شود سیستمی نیست که شرایط را برای داوران ایده‌آل کند، بیش‌تر باعث می‌شود وقت بازی تلف شود و بازی‌ها را از تب و تاب می‌اندازد. در آن صحنه‌ای هم که داور کارت زرد داد، به نظرم بازیکن ما مصدوم شد و خیلی واضح بود و برخورد قطعی انجام شده بود. این که نتوانستند تشخیص دهند به نظرم به ضعف VAR برمی‌گردد. فکر می‌کنم داوران وسط این صحنه‌ها را خیلی بهتر از VAR که الان وجود دارد، تشخیص می‌دهند.

وی درباره این که VAR بیش‌تر موجب شده تا در فوتبال ایران حرف و حدیث شکل بگیرد، گفت: امکاناتی که الان وجود دارد در یک دو سال پیش به وجود نیامده و کار زیربنایی است و باید از سال‌های قبل به آن فکر می‌کردیم. باید در فوتبال حرفه‌ای امکانات ما هم حرفه‌ای شود. بدون تعارف پول خوبی در فوتبال هست اما امکانات و زیرساخت‌ها در شان آن نیست و به آن فکر نشده است. تیم‌ها باید به شهرهای دیگر بروند و بازی کنند. اتفاقاتی مثل بازی دیروز استقلال رخ می‌دهد و تیم‌ها دچار حاشیه می‌شوند.

او ادامه داد: امیدوارم الان فکر چند سال دیگر باشیم و ۱۰ سال دیگر این حرف‌ها را نزنیم. آقای وزیر ورزش هم صحبت‌های امیدوار کننده‌ای در مورد ساخت ورزشگاه زدند و صحبت‌ها امیدوار کننده است.

او در مورد احضارش به کمیته اخلاق گفت: متاسفانه این شرایط هست.

سرمربی فولاد درباره این که دو تیمی که امشب مقابل هم بازی کردند، هم خانواده بودند، گفت: دو تیم متفاوت بودند و از یک خانواده نیستیم. هر دو تیم انگیزه برد داشتند و تقابلی بین دو تیم لیگ برتر بود.

گل‌محمدی در مورد درخواست هواداران برای متوقف کردن بازی، گفت: مورد خاصی و شرایط خاصی نبود. با تصمیمی که برای جایگاه تماشاگران گرفته شد اگر اتفاقی رخ می‌داد باعث درگیری و حاشیه می‌شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha