• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403062414646
  • خبرنگار : 50589

هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال؛

روز اولین‌ها!

روز اولین‌ها!

پرونده هفته چهارم لیگ‌برتر امروز (شنبه) با برگزاری سه دیدار بسته می‌شود.

به گزارش ایسنا، لیگ‌برتر فوتبال ایران به ایستگاه چهارم خود رسیده است. روز نخست این هفته با برد خفیف سپاهان برابر ملوان، تساوی شمس آذر و استقلال خوزستان و باخت خانگی تراکتور به پایان رسید.

ادامه رقابت‌ها امروز (شنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود. چادرملو اردکان از نساجی پذیرایی خواهد کرد، هوادار مهمان آلومینیوم اراک است و فولاد مقابل خیبر خرم آباد صف‌آرایی می‌کند.

در ادامه به بررسی بازی های امروز (شنبه) پرداخته‌ایم:

چادرملو اردکان - نساجی

نساجی به دنبال اولین برد خود در فصل جدید است.

مسئولان یزد بالاخره توانستند مجوز برگزاری بازی در ورزشگاه شهید نصیری را به دست بیاورند و حالا یزد بعد از ۱۸ سال از یک بازی لیگ‌برتری پذیرایی خواهد کرد.

اردکانی‌ها درحالی این هفته به میدان می‌روند که تاکنون موفق به کسب اولین برد تاریخ لیگ‌برتری خود نشده‌اند. شاگردان اخباری تا پایان هفته سوم با دو شکست و یک تساوی تک امتیازی هستند.

در سمت مقابل شرایط نساجی هم چندان جالب نیست. شاگردان ساکت الهامی هم در فصل جدید بردی به دست نیاورده‌اند. نساجی هم با تحمل دو شکست خانگی و کسب یک تساوی فقط یک امتیاز دارد و باید دید مازندرانی‌ها در بازی فردا با چه نتیجه‌ای زمین مسابقه را ترک خواهند کرد.

این اولین رویارویی تاریخ دو تیم است و باید دید در پایان این مسابقه کدام یک با دست پر از زمین ورزشگاه شهید نصیری یزد خارج خواهد شد.

وضعیت در جدول: چادرملو اردکان با یک امتیاز، تیم پانزدهم جدول است و نساجی هم با امتیاز مشابه در رده چهاردهم جای دارد.

آلومینیوم - هوادار

در فصل جدید لیگ‌برتر نه آلومینیوم موفق به کسب پیروزی شده، نه هوادار.

اراکی‌ها با تثبیت مجتبی حسینی برای سومین فصل متوالی در جایگاه سرمربی در سه دیدار ابتدایی خود در لیگ‌برتر موفق به کسب پیروزی نشده‌اند. آن‌ها این هفته فرصت ایده آلی برابر هوادار قعرنشین دارند تا با کسب برد شرایط خود را بهتر کنند.

تیم جوان هوادار دو مساوی و یک باخت را در فصل جدید تجربه کرده و قعرنشین جدول است و باید دید آیا فیفا دی همانند شوکی مثبت برای این تیم شده یا نه.

وضعیت در جدول: آلومینیوم با ۲ امتیاز دوازدهم است و هوادار با یک امتیاز و تفاضل گل پایین، قعرنشین لیگ برتر است.

فولاد - خیبر خرم‌آباد

فولاد به دنبال جبران باخت هفته گذشته خود است.

شاگردان گل‌محمدی هفته گذشته اولین باخت خود در فصل جدید را مقابل پرسپولیس تجربه کردند و برای بقا در جمع بالانشینان محکوم به شکست خیبر خواهند بود.

در سمت مقابل تیم تازه لیگ‌برتری شده خیبر خرم آباد به ترتیب یک برد، یک باخت و یک تساوی را مقابل هوادار، سپاهان و ذوب آهن تجربه کرده و باید دید تلاش شاگردان رضای مهاجری در اهواز به چه نتیجه‌ای خواهد انجامید.

وضعیت در جدول: فولاد با ۴ امتیاز در رده دهم قرار گرفته و خیبر هم با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر، هفتم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha