• شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403062415121
  • خبرنگار : 50348

توضیحات رئیس هیئت فوتبال اصفهان درباره جزئیات فوت هوادار ملوان

توضیحات رئیس هیئت فوتبال اصفهان درباره جزئیات فوت هوادار ملوان

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا درباره اتفاق تلخ مرگ هوادار ملوان در بازی شب گذشته توضیحاتی داد.

علی طاهری، در گفت‌وگو با ایسنا با ابراز تاسف از مرگ هوادار ملوان، اظهار کرد: اتفاقی در بازی دیروز افتاد که همه جامعه فوتبال و ورزش را متاثر کرد و ضمن تسلیت به خانواده این هوادار و باشگاه ملوان، امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار نشود. 

وی افزود: دیروز بازی در فولادشهر برگزار شد و باشگاه سپاهان تمام تمهیدات لازم را انجام داده است. تامین زمین چمن مسابقه قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن بسته شده، یگان ویژه و آمبولانس نیز باشگاه سپاهان طبق روال قبلی انجام داد و هیچ مشکلی نبوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان بار اولی نبوده که میزبان لیگ برتر باشد، توضیح داد: سالیان سال است که میزبان مسابقات لیگ‌برتر، جام باشگاه‌های آسیا و اخیرا نیز تیم ملی بوده که برای نخستین بار و بدون مشکل برگزار شده است. البته که اتفاق ناراحت‌کننده‌ای است و همه را متاثر کرد، اما نکته‌ای که هست این است که آمبولانس با تمام تجهیزات و تکنسین حضور داشته، ۲ دستگاه آمبولانس در کاسه زمین و یک دستگاه نیز خارج کاسه قرار گرفته بود. جهت اهمیت موضوع ناظر مسابقه که یکی از ناظران خوب کشور است از اختیاراتش استفاده کرده و آمبولانس ویژه بازیکنان در محل کرنر را که حدود ۷، ۸ متر با هواداران ملوان فاصله داشته را آوردند. تمام اقدامات لازم در آمبولانس انجام شده و به بیمارستان شهید مطهری منتقل شده است که در بیمارستان علی‌رغم تلاش پزشکان این هوادار جانش را از دست داد.

طاهری ادامه داد: از طرف هیئت فوتبال استان اصفهان، باشگاه سپاهان و ناظر مسابقه قصور و کم و کاستی نبوده و فکر می‌کنم عجولانه بیانیه دادند که با کسانی که کم کاری کرده‌اند برخورد می‌شود. در این مسابقه کسی کم کاری نکرده و به هر حال همه ما انسان هستیم و جان یک انسان است. گزارشات و کارشناسی‌ها را ببینند و اگر یک درصد کسی قصوری داشت، محرومیت مادام‌العمر داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه گمانه‌زنی‌هایی که بیان می‌شود، درست نیست، تصریح کرد: فاصله آمبولانس تا محل هوادار از نقطه کرنر تا نیمکت ملوان بود. این هوادار نیز در بیمارستان فوت کردند. تیم پزشکی ملوان نیز در صحنه حاضر بودند و می‌توانند تمام وقایع را توضیح دهند.

طاهری خاطر نشان کرد: سپاهان باشگاه حرفه‌ای است که تمام تمهیدات لازم از حوزه پزشکی، امنیتی و زمین را اندیشیده بود و هیئت فوتبال نیز در کنار باشگاه و سازمان لیگ حضور داشت. اتفاق ناگواری است، اما همه تلاششان را انجام داده‌اند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha