• جمعه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403062314457
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

تیلور-قاسم‌پور به‌جای تیلور-یزدانی/ صدر طلایی جدول لیگ برتر!

تیلور-قاسم‌پور به‌جای تیلور-یزدانی/ صدر طلایی جدول لیگ برتر!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  باشگاه استقلال شکایت‌نامه‌ای را به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

بعد از رعایت نشدن قوانین جذب بازیکنان خارجی و اضافه شدن غیرقانونی سهمیه خارجی از سوی برخی تیم‌ها و زمینه سازی رسانه‌ای از سوی برخی جهت گسترش دامنه تخلفات، باشگاه استقلال مراتب اعتراض و شکایت خود را از این تخلف آشکار به سازمان لیگ و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارائه داد.

دیوید تیلور به میادین کشتی بازگشت/ رقیب حسن یزدانی به وزن کامران قاسمپور آمد!

دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک که پس از ناکامی در حضور در المپیک پاریس از میادین کشتی خداحافظی کرده بود، برای نخستین بار در انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ به میدان می رود.

دیوید تیلور چهره شاخص و عنوان دار کشتی جهان و رقیب سنتی حسن یزدانی، چند ماه پیش در پی ناکامی در رسیدن به دوبنده تیم ملی آمریکا برای حضور در المپیک پاریس، از میادین کشتی خداحافظی کرد و وارد دنیای مربیگری شد اما با توجه به در پیش بودن رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۴ که قرار است از ۷ تا ۱۰ آبان به میزبانی تیرانا پایتخت آلبانی برگزار شود، دیوید تیلور رسما اعلام کرد قصد دارد در رقابت انتخابی وزن ۹۲ کیلوگرم آمریکا برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ به میدان برود.

ویدیو/ چگونه پرنده سوئدی جهان ورزش را شگفت‌زده کرد؟

آرماند دوپلانتیس با ثبت رکورد ۶.۲۵ متر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضمن کسب قهرمانی و مدال طلا، عنوان بالاترین مرد المپیک ۲۰۲۴ را هم به دست آورد و رکورد بازی‌های المپیک و جهان را هم شکست. در این ویدیو تمام پرش‌های این پرنده سوئدی در المپیک پاریس را مشاهده می‌کنید.

بمب نقل و انتقالاتی قهرمان لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال طبیعت رسما از جذب سینا واحدی و رسول مظفری برای فصل جدید خبر داد.

تیم بسکتبال طبیعت تهران که فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را به دست آورده بود، با دو خرید بزرگ و جدید برای فصل پیش رو، بار دیگر خود را مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی معرفی کرد و تصمیم دارد از عنوان قهرمانی فصل قبل خود دفاع کند.

سنگربان بوسنیایی استقلال در مقدونیه!

ودران کیوسفسکی، سنگربان بوسنیایی سابق استقلال به تیم استروگا مقدونیه پیوست.

در ابتدای فصل نقل‌وانتقالات مالکان هلدینگ خلیج فارس دست به ۲ خرید بوسنیایی عجیب زدند که یکی از آن‌ها یک گلر بوسنیایی بود. ودران کیوسفسکی مورد تایید جواد نکونام قرار نگرفت و باشگاه استقلال با پرداخت مبلغی قرارداد این بازیکن را فسخ کرد.

صعود شهداب ایران به فینال جام باشگاه‌های آسیا

تیم والیبال شهداب ایران با پیروزی برابر نماینده قزاقستان به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود کرد.

تیم والیبال شهداب ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا امروز (جمعه، ۲۳ شهریور) به مصاف پاولودار والیبال کلاب قزاقستان رفت و با پیروزی برابر حریف خود راهی فینال شد. شهداب پس از رسیدن به فینال حواز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد.  

اولین شکست تراکتور در تبریز رقم خورد/ طولانی‌ترین بازی تاریخ لیگ برتر در قزوین

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی سپاهان و شکست تراکتور آغاز شد.

به گزارش ایسنا، هفته چهارم فوتبال ایران با ۳ بازی آغاز شده است که در حساس‌ترین بازی‌ها سپاهان به مصاف ملوان رفت و توانست با یک گل این تیم را شکست دهد. تراکتور در تبریز متحمل اولین شکست فصل شد و شمس‌آذر قزوین و استقلال خوزستان در دیداری پرگل، خالق طولانی‌ترین بازی تاریخ لیگ برتر شدند.

سوپرگل کاپیتان سپاهان به ملوان

تیم فوتبال سپاهان با گل زیبای محمد کریمی از ملوان پیش افتاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۴ ۱۴:۰۸

وای بیچاره قاسم پور