• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۴۰۳ / ۰۰:۰۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403041006156
  • منبع : نمایندگی لرستان

مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات جلیلی:

جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد

جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد

ایسنا/لرستان مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات سعید جلیلی در کشور گفت: جلیلی همان مسیر دولت شهید رئیسی را ادامه خواهد داد.

محمد کریم خورشیدوند در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی و عالی‌ترین تکریم ملت ما این است که جمهوری اسلامی زمینه حاکمیت ملی را با انتخابات فراهم کرده است و اراده ملت ما از طریق انتخابات تنفیذ می‌شود.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با اشاره به انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری، مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح را موجب سرافرازی ملت و جمهوری اسلامی برشمردند و تأکید کرده‌اند هرکس به ایران قوی و سرافراز علاقمند است و هرکس معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت کند.

خورشیدوند با توجه به نقش مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، این موضوع در آینده عزت و اقتدار کشور در سطح بین‌المللی دارای اهمیت است.

وی در ادامه بر لزوم انتخاب فرد اصلح تأکید و تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است، چنانکه رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبر امت اسلامی شاخصه‌های بسیار مهمی را برای رئیس‌جمهور تراز مطرح کردند، شهید آیت‌الله رئیسی نمونه بارز رییس‌جمهور تراز از نگاه رهبر معظم انقلاب بود که مشارکت میلیونی مردم در مراسم تشییع ایشان خود گواه بر این موضوع است.

این مسئول به شاخص‌های یک نامزد اصلح ریاست جمهوری اشاره و  گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تقید به دین اسلام، استقلال کشور ، ترجیح منافع ملت بر منافع شخصی و مبارزه با فساد را از مهمترین شاخص های یک نامزد اصلح است، لذا دکتر جلیلی کسی است که تداوم مسیر و اهداف شهید آیت‌الله رئیسی و منافع ملت و توسعه و پیشرفت کشور با انتخاب ایشان توسط مردم محقق خواهد شد.

مسئول اقشار کمیته روستاییان و عشایر ستاد انتخابات دکتر سعید جلیلی در کشور تصریح کرد: مردم برای داشتن ایران آباد، سربلند و روز به روز پیشرفته تر باید در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند که تنها راه حل مشکلات است و با اخلاق مداری و دور از تهمت و تفرقه بهترین و شایسته ترین فرد را برای تصدی مهم ترین و موثق ترین مدیریت کشور که همان ریاست جمهوری است انتخاب کنند .

وی با بیان اهمیت موضوع انتخابات و لزوم انتخاب اصلح در کنار حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات یادآور شد: امروز در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و اگر غفلت کرده و مصادیق انتخاب اصلح توجه نکنیم، ممکن است اشتباه مردم پس از واقعه غدیرخم دوباره تکرار شود.

خورشیدوند افزود: جلیلی با تلاش علمی و عملی برای حل بی منت مشکلات مردم یک جهاد ارزشمندی را به نمایش گذاشته است، بعد از سال ۱۳۹۲ با تشکیل دولت سایه و استفاده مجاهدانه، مخلصانه و وقت گذار از جوان‌ترین، متخصص‌ترین و مخلص‌ترین نیروهای کشور و انقلاب، مشکلات را احصا و برای تک تک آنها راه حل ارائه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha