• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403041107008
  • خبرنگار : 50175

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خبر داد

احیا و مرمت ۲۴ رشته قنات در بروجرد در دولت سیزدهم

احیا و مرمت ۲۴ رشته قنات در بروجرد در دولت سیزدهم

ایسنا/لرستان مدیر جهاد کشاورزی بروجرد از احیا و مرمت ۲۴ رشته قنات در شهرستان خبر داد.

جواد گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مدت زمان دولت سیزدهم ۱۸ رشته قنات از محل اعتبارات ملی قنوات با مشارکت مردمی به مبلغ ۳۴ هزار میلیون ریال و ۶ رشته قنات از محل اعتبارات استانی قنوات به مبلغ ۹۵۵۰ میلیون ریال احیا و مرمت شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث جاده بین مزارع در روستای کپرجودکی به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات استانی به مبلغ ۸۳۵۰ میلیون ریال، احداث جاده بین مزارع در روستای کفشگران به طول ۵.۱کیلومتر از محل اعتبارات استانی به مبلغ ۶۸۰۰ نیز در این مدت انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد اضافه کرد: بهسازی استخر ذخیره آب روستای هیراب به مبلغ ۱۰۰۰ میلیون ریال و اجرای آبیاری تحت فشار در سطح ۳۵ هکتار با اعتبار ۳۵۰۰۰ میلیون ریال و اجرای طرح پوشش کانال به جذب ۹۸۴۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات این مدت زمان یاد شده است.

گودرزی تأیید حواله سوخت برای تعداد ۷۸۱۱ دستگاه تراکتور، ۱۹۰ دستگاه کمباین گندم، ۵۰ دستگاه کمباین برنج و مجموع سوخت تحویلی به میزان تقریبی ۱۱ میلیون لیتر، جذب تسهیلات از محل خط ۱۱ مکانیزاسیون جهت خرید ادوات کشاورزی به تعداد ۳۶ طرح و به ارزش بیش از ۸۰۰۰ میلیون ریال و پلاک گذاری حدود ۱۰۰ دستگاه تراکتور را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم برشمرد.

وی ادامه داد: همچنین در دولت رئیس جمهور شهید ۲۵۸۲ مورد بازرسی انجام شد که ۵۱۲ مورد تخلف صنفی ثبت و ۲۵ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

مدبر جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: ضبط ۹۴۴ کیسه آرد مشکوفه، توزیع ۱۹ تن گوشت منجمد قرمز، شکر ۲۶۹ تن، انواع برنج ۱۹۰ تن، مرغ منجمد ۳۲ تن و توقیف حدود ۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت وارداتی گوسفندی با دستور مرجع قضایی و نظارت برتوزیع مرغ گرم نیز در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha