• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403040704234
  • خبرنگار : 71963

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد:

ملت ایران با توجه به ملاک های رهبری با دیدی وسیع و آگاهانه انتخابی درست انجام دهند

ملت ایران با توجه به ملاک های رهبری با دیدی وسیع و آگاهانه انتخابی درست انجام دهند

دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: امید هست که مردم بزرگوار به دور از حاشیه و بدون دید حزبی و جناحی و کاملا به صورت منطقی با توجه به ملاک های رهبری با دیدی وسیع و آگاهانه انتخابی درست انجام دهند.

حسین منتظری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری نمایشی از مردم سالاری دینی از جمهوری اسلامی است و به واسطه همین، مردم تصمیم می گیرند که چه کسی با چه ویژگی های و ملاکی رئیس جمهور شود؛ اما به این مسئله هم نباید بی توجه بود که ملاک ها رئیس جمهور اصلح را مقام معظم رهبری (مدظله) در سخنرانی های مختلفی بیان فرمودند و به مردم عزیز ایران راه انتخاب کاندید اصلح را نشان داده اند.

وی افزود: رئیس جمهور آینده ایران وظیفه بسیار مهمی دارد و این وظیفه مهم چیزی نیست جز تحقق مسئله دولت اسلامی که یکی از گام های بسیار مؤثر در جمهوری اسلامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی خواهد بود. اما ریاست محترم جمهور باید بداند که تحقق دولت اسلامی با رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گره خورده و باید در جهت رفع این مشکلات برنامه ریزی کرده باشد، دغدغه مردم را داشته باشد و برای آنها کار و تلاش کند ‌

این فعال دانشجویی ادامه داد: از طرفی مردم عزیز ایران به این مسئله توجه داشته باشند که از بین کاندیدا های  نتخابات ریاست جمهوری فردی را مد نظر خود قرار بدهند که برنامه کامل و جامع برای رفع مشکلات معیشتی مردم داشته باشد، توان اجرایی قوی در جهت پیشبرد مسائل مردم و کشور را داشته باشد. چندین پروژه، چندین مسئله و مشکل را با هم پیگیری و مدیریت کند و در نهایت به سرانجام برساند.

منتظری تصریح کرد: در نهایت این انتخاب و تعیین ریاست جمهور به دست مردم بزرگوار ایران انجام خواهد شد. امید هست که مردم بزرگوار به دور از حاشیه و بدون دید حزبی و جناحی و کاملا به صورت منطقی و با توجه به ملاک های رهبری با دیدی وسیع و آگاهانه انتخابی درست انجام دهند تا انشاالله رئیس جمهور بعدی ملت ایران، جمهوری اسلامی ایران را که به قول حاج قاسم عزیز حرم است به سرمنزل مقصود خودش برساند و در تحقق دولت اسلامی قدمی بزرگ بردارد و جمهوری اسلامی ایران را به تمدن نوین اسلامی نزدیک تر سازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha